نوشته شده توسط : نوید خطیبی

بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان – لیست بهترین بروکرهای باینری آپشن در ایران 2024

 

 

معاملات باینری آپشن پتانسیل بالایی برای سودآوری دارد. اما، در سالهای اخیر تعداد بروکرهای باینری آپشن که به ایرانیان خدمات ارائه می دهند، محدود شده است. بنابراین، برای اینکه به ترید باینری آپشن با یک بروکر معتبر در ایران بپردازید، باید تحقیق گسترده ای انجام دهید.

 

در سال 2024، می توانید با راهنمایی ما، 100ها نماد معاملاتی را معامله کنید و در هر معامله از 80 تا 100% سودآوری کسب کنید!

 

در این مطلب سعی کرده ایم تمام اطلاعاتی که در این زمینه لازم دارید را گردآوری کنیم. از جمله مهمترین مطالبی که در ادامه می خوانید درباره بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان:

 

خصوصیات بهترین بروکرهای باینری آپشن

گزینه های مناسب برای انتخاب بروکر باینری آپشن

مشخصات بروکرهای پاکت آپشن و آلپاری

دیدگاه متخصصان در این زمینه

بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیانبهترین بروکر باینری آپشن بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان بهترین بروکرهای باینری آپشن

بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان

 

 

حساب پم- pamm به چه معناست- pamm به فارسی- pamm پرایس اکشن-pamm یعنی چه لیست بهترین بروکرهای باینری آپشن

بهترین بروکرهای باینری آپشن

بروکرهای باینری آپشن

مزایای بروکر

بروکر پاکت آپشن [Pocket Option] پشتیبانی فارسی قوی، ارائه معاملات در متاتریدر 4 و 5

بروکر آلپاری [Alpari] اعتبار و امنیت بسیار، روش های واریز متنوع

بروکر کوتکس [Quotex] درصد سودآوری بالا، تنوع در حساب های معاملاتی

 

 

حساب پم- بهترین بروکر برای حساب پم - بهترین حساب pamm-بهترین حساب پم چطور بهترین بروکر باینری آپشن را انتخاب کنیم؟

 

 

برای شروع به معامله در بازار معاملات باینری آپشن، اولین سوال شما باید این باشد که «چگونه یک بروکر مناسب برای معاملات باینری آپشن انتخاب کنیم؟»

 

باینری آپشن شامل ریسک فراوانی می شود. بنابراین یکی از اولین اولویت های شما باید امنیت معاملات و حفاظت از سرمایه تان باشد. کارگزاری هایی که توسط رگولاتورهای معتبر مجوز دریافت کرده اند و در کشورها و مناطق بیشتری خدمات قانونی ارائه می کنند، قابل اعتمادتر هستند.

 

از طرف دیگر، حتما باید بروکری را انتخاب کنید که به ایرانیان خدمات ارائه می کند. اگر سایت فارسی زبان و همینطور پشتیبانی فارسی نیز ارائه شود، بهتر است.

 

همینطور شما بهتر است شرایط ترید را نیز بررسی کنید. حداقل واریز کمتر از 50$؛ یک نکته مثبت برای بروکر است. همینطور، عدم دریافت کمیسیون و داشتن بیش از 100 نماد برای ترید، مهم است.

 

 

 

حساب پم- پم فارکس چیست -تجربه حساب پم -تفاوت حساب پم با کپی ترید-تنظیمات حساب پم انتخاب بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان

 

 

در حال حاضر، 3 بروکر باینری آپشن معتبر وجود دارند که به طور گسترده به ایرانیان خدمات ارائه می کنند و می توان با اطمینان به سرمایه گذاری و معامله در آنها پرداخت:

 

1#: بروکر پاکت آپشن

 

2#: بروکر آلپاری

 

3#: بروکر کوتکس

 

 

 

حساب پم - حساب پم ارز دیجیتال- حساب پم ایرانی- حساب پم چیست - حساب پم در فارکس چیست مشخصات بروکر پاکت آپشن – PocketOption

پاکت آپشن (Pocket Option) از جمله بروکرهای معتبر بازار معاملاتی است که از سال 2017 وارد فعالیت شده است. این بروکر با ارائه بیش از 100 نماد معاملاتی در بیش از 90 کشور دنیا، اعتبار بالایی کسب کرده است.

 

خوشبختانه، این بروکر محدودیتی برای معامله گران ایرانی در نظر نگرفته است و حتی سایت و پشتیبانی فارسی زبان نیز در اختیار معامله گران قرار داده است. میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا به معاملات باینری آپشن در بروکر Pocket Option می پردازند.

 

میانگین درآمد معامله گران پاکت آپشن فعال در ایران، ماهیانه بیش از 850$ می باشد. در برخی معاملات ویژه باینری آپشن، حتی می توانید تا 218% سودآوری داشته باشید! حداقل واریز در پاکت آپشن 5$، £5 یا 5€ است. شما می توانید به میزان حداقل 10$ برداشت انجام دهید.

 

همچنین، بروکر پاکت آپشن، تنها بروکری در ایران است که، امکان ترید در متاتریدر 4 و 5 برای معاملات باینری آپشن را، به کاربران خود می دهد.

 

از جمله برترین روش های واریز در این بروکر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

وب مانی Web Money

پرفکت مانی Perfect Money [قطع ارائه خدمات به ایرانیان]

رمزارز تتر Tether

رمزارز بیت کوین Bitcoin

کارت های اعتباری/نقدی “Visa” و “Mastercard”

بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیانبهترین بروکر باینری آپشن بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان بهترین بروکر باینری آپشن در ایران

معرفی بهترین بروکرهای باینری آپشن – بروکر پاکت آپشن

 

 

البته این بروکر امکان واریز ریالی را فراهم نمی کند. بنابراین، برای ایرانیان بهترین روش واریز به حساب پاکت آپشن، رمزارزها [تتر] هستند!

 

 

 

حساب پم - حساب پم ارز دیجیتال- حساب پم ایرانی- حساب پم چیست - حساب پم در فارکس چیست شرایط ترید در بروکر آلپاری – Alpari

آلپاری (Alpari) نه تنها به عنوان یک بروکر برتر فارکس شناخته می شود، بلکه از جمله کارگزاری های کاربردی در زمینه باینری آپشن نیز است. معامله گران باینری آپشن در آلپاری؛ می توانند با حداقل واریز 5$ افتتاح حساب کنند و سودآوری های میانگین از 80 تا 100% را تجربه نمایند.

 

بروکر آلپاری با 24 سال سابقه فعالیت در بازار معاملاتی، بیش از 2 میلیون معامله گر را جذب خود کرده است. بیشتر از 250 نماد معاملاتی در آلپاری در دسترس مشتریان است.

 

آلپاری تا به امروز، پشتیبانی مناسبی از ایرانیان داشته است. از این رو، سایت و کارشناسان فارسی زبان برای معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی در دسترس قرار دارند.

 

بروکر آلپاری یکی از گسترده ترین لیست ها را برای روش های واریز ارائه می کند که شامل این موارد می شود:

 

تاپ چنج TCPay

اسکریل Skrill

نتلر Neteller

وب مانی Web Money

پرفکت مانی Perfect Money

بیت کوین Bitcoin

تتر Tether

کارت های اعتباری/نقدی

بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیانبهترین بروکر باینری آپشن بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان بروکرهای معتبر باینری آپشن

معرفی بهترین بروکرهای باینری آپشن – بروکر آلپاری

 

 

برای ایرانیانی که دارای حساب آلپاری هستند، بهترین روش های واریز شامل رمزارزها [تتر و بیت کوین] و تاپ چنج می شود.

 

 

 

حساب پم - حساب پم ارز دیجیتال- حساب پم ایرانی- حساب پم چیست - حساب پم در فارکس چیست ویژگی های بروکر کوتکس

این بروکر، از سابقه و اعتبار کمتری نسبت به آلپاری و پاکت آپشن برحوردار است. اما برخی کاربران ایرانی، در این بروکر اقدام به انجام معاملات دودویی می کنند. البته در برخی مواقع، اعتراض هایی هم نسبت به این بروکر وجود داشته است.

 

همچنین، بروکر کوتکس در سال 2023، برای مدت زمانی مجوز رگولاتوری خود را تمدید نکرد و شبهاتی را در بین کاربران به وجود آورد. با این حال، برای کسانی که می خواهند به غیر از دو بروکر بالا، در بروکر دیگری هم حساب داشته باشند، بروکر کوتکس در حال حاضر، بهترین گزینه می باشد.

 

مواردی که می توان مطرح کرد از مزایای بروکر کوتکس، عبارتند از:

 

حداقل واریزی پایین (10$)

اسپرد کم (از 1$)

میزان لوریج بالا

دارای بونوس خوشامدگویی

کمیسیون صفر

بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیانبهترین بروکر باینری آپشن بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان بهترین بروکرهای باینری آپشن

معرفی بهترین بروکرهای باینری آپشن – بروکر کوتکس

 

 

حساب پم - حساب پم ذخیره-حساب پم فارکس- حساب پم فارکس چیست -حساب پم کلاهبرداری نظر کارشناسان اف ایکس ماکسی در مورد بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیان

در پایان ممکن است سوالتان این باشد که «از بین آلپاری و پاکت آپشن کدام را انتخاب کنیم؟»

 

این کاملا به نیازهای شما به عنوان یک معامله گر بستگی دارد. هر دوی این بروکرها معتبر هستند و از ایرانیان پشتیبانی می کنند. پیشنهاد می کنیم در ابتدا از حساب دمو پاکت آپشن و آلپاری استفاده کنید و ببینید که با کدام بروکر راحت تر هستید.

 

بررسی روش های واریز و محدودیت های هر بروکر و همینطور امتحان کردن پشتیبانی فارسی آنها نیز اهمیت بسیاری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

بررسی تخصصی صرافی کوکوین فارسی???? Kucoin Exchange Review

 

صرافی کوکوین در سال 2017 توسط آقای جانی لیو، مدیر عامل صرافی کوکوین در هنگ کنگ آغازتاسیس شد.

 

این صرافی یکی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی در ایران بوده که تقریبا بعد از بایننس بیشترین محبوبیت را در بین معامله گران داشته و دلیل آن هم محدودیت هایی بود که بایننس برای کاربران ایرانی وضع نمود که باعث مهاجرت درصد زیادی از کاربران ایرانی به این صرافی شد.

 

ثبت نام در صرافی کوکوین

 

تعداد کاربران صرافی کوکوین در همین چند سال به بیش از بیست میلیون رسیده است که نشان از بزرگی و اعتبار صرافی کوکوین در دنیا دارد. این صرافی در حال حاضر به کاربران در بیش از 200 کشور در سرتاسر دنیا خدمات رسانی می کند و کاربران در این صرافی می توانند بر روی بیش از 700 کوین معاملات خود را انجام دهند.

 

علاوه بر این موارد، یکی دیگر از عوامل مهم در اعتبار و محبوبیت این صرافی حجم معاملات روزانه کوکوین بوده که به بیش از 700 میلیون دلار در روز در تاریخچه صرافی کوکوین دیده می شود.

 

هر چند اصلی ترین دلیل مهاجرت معامله گران ایرانی به این صرافی، امکان معالمه و برداشت تا سقف یک بیت کوین در روز، بدون احراز هویت در کوکوین بود. همجنین با خاطر نشان کرد که پشتیبانی صرافی کوکوین به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته پاسخگوی کاربران خود می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات صرافی کوکوین ????

در بررسی بیوگرافی صرافی کوکوین می توان دید که این صرافی امکانات بسیار زیادی را برای کاربرانش فراهم نموده است، که به منظور آشنایی بیشتر کاربران با این امکانات، ویژگی های صرافی کوکویندر قالب یک جدول در این بخش آورده شده است.

 

???? نام تجاری صرافی◀️ کوکوین | Kucoin???? وب سایت◀️ وب سایت صرافی کوکوین☎️ پشتیانی فارسی در واتساپ◀️ ارتباط با پشتیبانی در واتساپ

 

☎️ پشتیانی فارسی در تلگرام◀️ ارتباط با پشتیبانی در تلگرام

 

???? نوع شرکت◀️ لیمیتد | Ltd????️ نوع صرافی◀️ متمرکز???? تاریخ تاسیس◀️ 2017 میلادی???? موقعیت دفتر مرکزی◀️ هنگ کنگ???? مدیر عامل کوکوین◀️ جانی لیو???????? تعداد کاربر◀️ بیش از 20 میلیون???? پلتفرم معاملاتی◀️ تحت وب | ویندوز | اندروید | آی او اس✳️ تعداد توکن◀️ 722 رمز ارز???? توکن اختصاصی◀️ CET✅ انواع حسابها◀️ حساب اسپات | حساب فیوچرز | حساب مارجین | حساب سپرده گذاری???? نیاز به احراز هویت✔️???? زمان نیاز برای احراز هویت◀️ 1 تا 3 روز کاری???? خرید و فروش بدون احراز هویت✔️♾️ حداکثر برداشت بدون احراز هویت◀️ 1 بیت کوین♾️ حداکثر برداشت حساب وریفای شده◀️ 100 بیت کوین♾️ حداقل کارمزد در معاملات◀️ 0.1 ٪???? کارمزد واریز❌???? کارمزد برداشت◀️ متغیر???? کپی ترید✔️???? پشتیبانی از سرویس API✔️???? حساب دمو❌???? استیکینگ✔️???? جوایز و طرح های تشویقی✔️???? کیف پول اختصاصی✔️???? توکن اختصاصی✔️ | KCS???? امکان تبدیل باقی مانده غیر قابل معامله | dust✔️⬆️ معاملات آتی | فیوچرز✔️???? لوریج | اهرم معاملاتی✔️ | 1:100???? تعداد زبان پشتیبانی شده در وب سایت◀️ 22 زبان???? راه های ارتباطی◀️ چت انلاین | تیکت | تلگرام???? معالمه با آی پی ایران✔️???? پشتیبانی 24 ساعته✔️

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

 

ارزیابی اعتبار اکسچنج ارز دیجیتال کوکوین ????

با توجه به نوپا بودن بازارهای مالی ارز دیجیتال، برای اعتبار سنجی صرافی های ارز دیجیتال می توان تعداد کاربران، امنیت و حجم معاملاتی یک صرافی را درشاخصهایی برای سنجش اعتبار صرافی در نظر گرفت.

 

در بررسی اعتبار کوکوین می توان دید که با توجه به حجم بسیار بالای معاملات و وجود میلیونها کاربر در این صرافی، در همین زمان کوتاه، اکچسنج کوکوین اعتباری جهانی و بین المللی را بدست اورده است.

 

علاوه بر تمام موارد بالا، عدم دریافت گزارشی که کلاهبرداری صرافی کوکوین را اثبات کند، خود می تواند نشان دهنده این باشد که این صرافی، محل امنی برای سرمایه گذاری و معاملات کاربران می باشد.

 

 

نحوه ثبت نام و افتتاح حساب در کوکوین ????

نحوه ثبت نام صرافی در کوکوین برای ایرانیان به سادگی قابل انجام می باشد. و به همین منظور، تمام مراحل آن به صورت تصویری در این قسمت آموزش داده شده است.

 

برای این کار ابتدا بعد از ورود به صرافی کوکوین مطابق تصویر، بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

 

سپس در مرحله بعد کاربر باید ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کند.

 

سپس باید کد ارسال شده به ایمیل را مطابق تصویر در بخش مربوطه وارد کرد.

 

در این مرحله ثبت نام کاربر به اتمام رسیده و میتواند وارد پنل کاربری خود شود .

 

آموزش احراز هویت با مدارک ایرانی در صرافی کوکوین ????

برای این کار بعد از ورود به وب سایت صرافی کوکوین، از طریق منوی کاربری بر روی گزینه kyc verification کلیک می کنیم.

 

در این بخش همانطور که در تصویر مشخص است برای وریفای حساب در صرافی کوکوین، بر روی منوی start verification کلیک کنید.

 

سپس اطلاعات شخصی مورد نیاز را باید وارد کرد.

 

این که در شبکه های اجتماعی نوشته می شود که کاربران ایرانی قادر به احراز هویت در صرافی کوکوین با کارت ملی و یا پاسپورت هستند درست نمی باشد، اما میتوانند بدون احراز هویت، تا سقف یک بیت کوین BTC در روز برداشت داشته باشند، که همین مقدار نیاز اکثر کاربران ایرانی را برای معاملات در این صرافی پوشش می دهد.

 

محدودیت اصلی که این عدم احراز هویت kyc در کوکوین برای کاربران بوجود می آورد، عدم امکان واریز و برداشت به صورت ارز فیات می باشد. به همین دلیل کاربران تنها می توانند به صورت رمز ارز، واریز و برداشت های خود را در این صرافی انجام دهند.

 

 

آشنایی با سطوح کاربری در احراز هویت صرافی کوکوین ????️

بسته به سطح احراز هویت کاربر در این صرافی محدودیت ها، در برداشت کمتر می شود . مقادیر برداشت در حالت رمز ارز و پی تو پی (p2p) در جدول زیر ذکر شده است.

 

سطح احراز هویت کوکوینحداکثر برداشت در روز در کوکوینحداکثر برداشت به صورت p2p در کوکوین درراحراز نشده1 بیت کوین ‌400 تترسطح 11 بیت کوین ‌2000 تترسطح 2200 بیت کوین50 هزار تترشرکت حقوقی500 بیت کوین50 هزار تترتاجران و بازرگانانبدون محدودیت2 میلیون تتر

 

 

انواع حساب در صرافی ارز دیجیتال کوکوین

حسابها در صرافی کوکوین به سه دسته اسپات، مارجین و فیوچرز تقسیم بندی می شود که از منوی ‌Trader و Derivatives قابل دسترسی است. در این بخش ویژگی هر یک از حسابها و نحوه دسترسی به آن در سایت صرافی kucoin آورده شده است.

 

حساب اسپات کوکوین | spot account ????

حساب اسپات یا حساب معمولی در اکسچنج کوکوین، حسابی است که کاربران در آن بدون استفاده از اهرم معاملاتی قادر به خرید و فروش رمز ارزها هستند. برای دسترسی به این بخش بعد از ورود به وب سایت صرافی کوکوین، مطابق تصویر وارد بخش معاملات اسپات می شوید.

 

در حساب اسپات معاملات به صورت یک طرفه می باشد و کاربر تنها از بالا رفتن قیمت رمز ارز خریداری شده کسب سود خواهد کرد.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

حساب مارجین کوکوین | margin account ????

حساب مارجین که متعلق به معاملات مارجین بوده، مربوط به معاملاتی می باشد که کاربران می توانند با اعتباری که بروکر در اختیار آنها قرار می دهد می توانند معاملاتی با استفاده از لوریج انجام دهند.

 

به طور کل معاملات لوریج دار در صرافی های ارز دیجیتال برای افراد با دانش و تجربه مالی توصیه می شود.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

حساب فیوچرز کوکوین | futures account ????

در بخش معاملات آتی یا حساب فیوچرز در صرافی کوکوین تمام امکانات لازم برای این نوع از معاملات قرار داده شده است. در معاملات لوریج دار افراد می توانند سودهای چندین برابری نسبت به سرمایه خود کسب کنند، اما امکان از دست رفتن سرمایه خود را نیز دارند.

 

در معامله فییوچرز صرافی کوکوین، کاربرانی باید در تاریخ تعیین شده در قرارداد، ارز خریداری شده را تحویل دهند. در این صرافی مدت قراردادها سه ماهه می باشد. برای اینکه بتوان دید چه ارزهایی در بخش فیوچرز کوکوین برای معامله وجود دارند مطابق تصویر زیر به این بخش وارد شده و لیست آلت کوین ها را مشاهده نمود.

 

برای آموزش و نحوه یادگیری فیوچرز کوکوین باید گفت که، معاملات آتی Derivatives کوکوین سه نوع دارد.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

فیوچرز کلاسیک | Furures Calssic

در فیوچرز لایت، صرافی محیط ساده تری را برای کاربران فراهم کرده است و از نمایش تمام ابزارها برای این کار خودداری کرده است.

 

فیوچرز لایت |‌Futures Lite

در فیوچرز کلاسیک، بخش استاندارد معاملات فیوچرز صرافی بوده که تمامی امکانات در آن قابل مشاهده هستند.

 

فیوچرز براول | Futures Brawl

فیوچرز براول، بخشی است که صرافی به بخش معاملات آتی اضافه کرده است. اما متاسفانه برای دسترسی به این بخش کاربران باید احراز هویت خود را در صرافی تکمیل کرده باشند. در این بخش کاربران با پیش بینی قیمت بیت کوین در بازه ۵ دقیقه ای می توانند کسب سود کنند.

 

 

لیست و تعداد ارزهای دیجیتال در صرافی kucoin????

در این صرافی تا به حال بیش از 700 رمز ارز وجود دارد که تنوع بسیار مطلوبی از انواع رمز ارزها را برای معامله گران فراهم کرده است. در لیست ارزهای صرافی کوکوین، ارزهای محبوبی همچون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، تتر و ارزهایی که مربوط به دیگر بازارها مانند بازار ان اف تی، متاورس و دیفای وجود دارد.

 

در بخش نمایش ارزهای لیست شده در صرافی کوکوین می توان بر اساس سه دسته بندی که صرافی قرار داده است، این ارزها را مشاهده کرد. این بخش ها شامل ارزهای جدید لیست شده در کوکوین، ارزهای داغ بازار و ارزهایی که بیشترین درآمدزایی را برای کاربران داشته، می باشد.

 

کاربران برای دیدن لیست کامل ارزها، ارزهای بازار اسپات و بازار فیوچرز، با کلیک بر روی دکمه view more می توانند به این بخش دسترسی داشته باشند.

 

در لیست زیر تعدادی از مهمترین رمزارزها یا آلت کوین ها در اکسچنج کوکوین آورده شده است.

 

بیت کوین

اتریوم

بایننس کوین

فانتوم

توکن کوکوین

کاردانو

بایننس یو اس دی

ماتیک

سولانا

ریپل

اتریوم کلاسیک

پولکادات

ترون

یونی سواپ

چین لینک

 

آموزش صفر تا صد کار با صرافی کوکوین ????

سایت کوکوین دارای تجربه کاربری بسیار خوبی بوده که کاربران به راحتی به تمام بخشهای مورد نیاز خود دسترسی دارند، همچنین سرعت انجام دستورات در وبسایت و پلتفرم معاملاتی کوکوین بسیار بالا بوده که این امر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

 

با توجه به عکس زیر که محیط کاربری کوکین را نمایش می دهد، کاربر از منوهای بالای صفحه در سمت چپ با کلیک بر روی منوی overview رفته و با دسترسی به منوهای مرتبط با انواع بازارهای معاملاتی و کسب درآمد از کوکوین می باشد.

 

دیگر منوها، مربوط به تنظیمات حساب، حساب کاربری، نوتیفیکشن و تغییر زبان سایت می باشد.

 

روش بالا بردن امنیت حساب در صرافی کوکوین ????️

 

در kucoin کاربران قادرند برای افزایش امنیت حساب خود، بعد از ورود به بخش حساب کاربری خود، شماره همراه، تریدینگ پسورد و گوگل اتنتیکیتور در صرافی کوکین را فعال کنند. همچنین در این بخش، میزان امنیت حساب شما را به صورت خودکار نمایش میدهد که با فعال کردن بخشهای مختلف مقدار ان افزایش می باید.

 

قبل از تنظیمات و فعال کردن بخش های امنیتی، مقدار low را نمایش می دهد که نشان از پایین بودن امنیت حساب می باشد.

 

 

معرفی راه های واریز و برداشت در اکسچنج رمز ارز کوکوین ????

به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی، لازم است برای شروع فعالیت در صرافی کوکوین، با نحوه واریز پول و برداشت در صرافی کوکوین آشنا شد.

 

کاربران باید پس از ثبت نام در صرافی کوکوین برای ترید و یا خرید و فروش ارز دیجیتال در kucoin ، ابتدا لازم است حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا فیات شارژ کنند.

 

 

نحوه واریز پول و تتر به صرافی کوکوین????

برای واریز در صرافی کوکوین، کاربران ایرانی تنها می توانند این کار را از طریق واریز رمز ارز انجام دهند.

 

مطابق تصویر ابتدا با کلیک بر روی overview و با ورود به قسمت asset overview می توان به حسابهای معاملات دسترسی داشت. کاربران برای شروه واریز به کوکوین باید بر روی گزینه deposit کلیک کرده تا در منوی باز شده، بین ارز فیات و رمز ارزها یکی را انتخاب کند.

 

اما با مشاهده لیست ارزهای فیات مشاهده می کنیم که ارز ریال در آن وجود ندارد.

 

در نتیجه کاربران ایرانی با انتخاب گزینه deposit crypto می توانند با انتخاب رمز ارز مورد نظر و شبکه بلاکچین آن، واریزی خود را به صرافی کوکوین انجام دهند.

 

 

نحوه برداشت تتر از kucoin ????

در برداشت از صرافی کوکوین کاربران مطابق واریز در کوکوین با ورود به بخش asset overview و با کلیک بر روی گزینه withdraw می توان یکی از گزینه های برداشت از طریق رمز ارزها و یا پول فیات را انتخاب کرد.

 

متاسفانه کاربران ایرانی تنها قادر به برداشت از طریق رمز ارزها می باشند و نمی توانند از قسمت withdraw fiat قادر به برداشت از کوکوین نمی باشند.

 

 

معرفی انواع معامله در صرافی کوکوین فارسی ????

در این صرافی امکان خرید و فروش و معامله به صورت اسپات (spot)، فیوچرز (futures)، معاملات مارجین( margin trading) وجود دارد.

 

کاربران در بخش معاملات اسپات کوکوین می توانند اقدام به خرید و فروش ارزها کنند، و بعد از خرید، کوین های خریداری شده را در داخل صرافی و یا یک کیف پول خارجی نگهداری کنند.

 

کابران در بخش اسپات می توانند بعد از واریز ارز و شارژ کیف حساب کوکوین، مطابق تصویر از بخش اسپات به خرید ارزهای مورد نظرشان بپردازند.

 

کاربران برای انجام معاملات در این بخش به امکاناتی از قیبل چارت لحظه ای قیمت رمز ارز، اردر بوک یا همان محل ثبت سفاش خریدارها و فروشنده ها،انتخاب جفت رمز ارز و بخش مربوط به معامله و سفارش گذاری دسترسی دارند.

 

در بخش اسپات کوکوین کاربران می توانند به صورت سفارش محدود (limit order)، سفارش بازار (market order)، استاپ لیمیت (stop limit) و سفارش توقف ضرر (stop market order) سفارشات خود را در صرافی قرار دهند.

 

دیگر بخش های معاملاتی شامل بخش معاملات مارجین و فیوچرز می باشد که کاربران می توانند با استفاده از لوریج یا اهرم های معاملاتی با دریافت حداکثر 100 سرمایه وارد شده به پوزشن سود کسب کنند.

 

البته که به همان نسبت میزان ریسک در این معاملات بسیار بالاتر است و کاربران باید با مدیریت ریسک و استفاده از حد سود و ضرر میزان ریسک در معاملات خود را به حداقل برسانند.

 

 

بررسی کارمزدهای معاملات در کوکوین ????

کارمزد معاملات و خرید و فروش در صرافی کوکوین بسته به نوع معاملات و سطح احراز هویت متفاوت می باشد که در جداول زیر به صورت جامع ذکر شده است.

 

کارمزد معاملات اسپات در صرافی کوکوین

در معاملات اسپات در صرافی کوکوین، بسته به سطح کاربری، حجم معاملات و دیگر فاکتورها که در جدول بیان شده است متفاوت می باشد.

 

سطح کاربریبا حداقل هولد KCS در 30 روزحجم معاملات اسپات در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

حجم معاملات فیوچرز در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0کمتر از 50کمتر از 200سطح اول1000بیشتر از 50بیشتر از 200سطح دوم10000بیشتر از 200بیشتر از 400سطح سوم20000بیشتر از 500بیشتر از 1000سطح چهارم30000بیشتر از 1000بیشتر از 2000سطح پنجم40000بیشتر از 2000بیشتر از 3000سطح ششم50000بیشتر از 4000بیشتر از 6000سطح هفتم60000بیشتر از 8000بیشتر از 12000سطح هشتم70000بیشتر از 15000بیشتر از 20000سطح نهم80000بیشتر از 25000بیشتر از 40000سطح دهم90000بیشتر از 40000بیشتر از 80000سطح یازدهم100000بیشتر از 60000بیشتر از 120000سطح دوازدهم150000بیشتر از 80000بیشتر از 160000

 

سطح کاربریسفارش گذار |

 

مارکت میکر

 

سفارش بردار |

 

مارکت تیکر

 

سفارش گذار | سفارش بردار

 

(پرداخت با KCS) *

 

حداکثر برداشت در 24 ساعت

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0.1 ٪0.1 ٪0.08 ٪0.08 ٪200سطح اول0.09 ٪0.1 ٪0.072 ٪0.08 ٪200سطح دوم0.07 ٪0.09 ٪0.056 ٪0.072 ٪200سطح سوم0.05 ٪0.08 ٪0.04 ٪0.064 ٪200سطح چهارم0.03 ٪0.07 ٪0.024 ٪0.056 ٪200سطح پنجم00.07 ٪00.056 ٪500سطح ششم00.06 ٪00.48 ٪500سطح هفتم00.05 ٪00.04 ٪1000سطح هشتم0.005 ٪-0.045 ٪0.005- ٪0.036 ٪1000سطح نهم0.005 ٪-0.04 ٪0.005- ٪0.032 ٪2000سطح دهم0.005 ٪-0.035 ٪0.005- ٪0.028 ٪2000سطح یازدهم0.005 ٪-0.03 ٪0.005- ٪0.024 ٪3000سطح دوازدهم0.005 ٪-0.025 ٪0.005- ٪0.02 ٪3000

 

نکته مهم در مورد کارمزدهای صرافی کوکوین

 

در صورتی که کاربران با کوین اختصاصی کوکوین پرداخت کنند ، شامل 20 درصد تخفیف در میزان معاملات خود می شوند.

 

کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی کوکوین

کارمزد در معاملات فیوچرز نسبت به معاملات اسپات در کوکوین متفاوت می باشد که بر اساس سطح کاربری و حجم معاملات به شرح زیر است.

 

سطح کاربریبا حداقل هولد KCS در 30 روزحجم معاملات اسپات در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

حجم معاملات فیوچرز در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0کمتر از 50کمتر از 200سطح اول1000بیشتر از 50بیشتر از 200سطح دوم10000بیشتر از 200بیشتر از 400سطح سوم20000بیشتر از 500بیشتر از 1000سطح چهارم30000بیشتر از 1000بیشتر از 2000سطح پنجم40000بیشتر از 2000بیشتر از 3000سطح ششم50000بیشتر از 4000بیشتر از 6000سطح هفتم60000بیشتر از 8000بیشتر از 12000سطح هشتم70000بیشتر از 15000بیشتر از 20000سطح نهم80000بیشتر از 25000بیشتر از 40000سطح دهم90000بیشتر از 40000بیشتر از 80000سطح یازدهم100000بیشتر از 60000بیشتر از 120000سطح دوازدهم150000بیشتر از 80000بیشتر از 160000

 

سطح کاربریسفارش گذار |

 

مارکت میکر

 

سفارش بردار |

 

مارکت تیکر

 

حداکثر برداشت در 24 ساعت

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0.02 ٪0.06 ٪200سطح اول0.015 ٪0.06 ٪200سطح دوم0.01 ٪0.06 ٪200سطح سوم0.01 ٪0.05 ٪200سطح چهارم0.01 ٪0.04 ٪200سطح پنجم00.04 ٪500سطح ششم00.38 ٪500سطح هفتم00.35 ٪1000سطح هشتم0.003 ٪ –0.032 ٪1000سطح نهم0.006 ٪ –0.03 ٪2000سطح دهم0.009 ٪ –0.03 ٪2000سطح یازدهم0.012 ٪ –0.03 ٪3000سطح دوازدهم0.015 ٪ –0.03 ٪3000

 

 

کارمزد واریز و برداشت رمز ارزها در صرافی کوکوین ????

برای واریز به این صرافی هیچ گونه کارمزدی از کاربر دریافت نمی شود، اما برای برداشت بسته به اینکه چه رمز ارزی باشد مقدار کارمزد و حداقل مقدار برداشت متفاوت می باشد. برای مثال حداقل برداشت تتر از کوکوین، 5 تتر می باشد.

 

برای اطلاع از لیست کامل کارمزدها، کاربران می توانند با ورود به وب سایت صرافی کوکوین از نرخ کارمزد واریز و برداشت ها مطلع شوید.

 

همانطور که در تصویر زیر مشخص است بعد از ورود به قسمت trading fees کاربران می توانند به لیست کامل میزان کارمزدهای معاملات اسپات و فیوچرز و کارمزد واریز و برداشت رمز ارزها در کوکوین دسترسی داشته باشند.

 

با سرچ کردن رمز ارز مورد نظر میزان کارمزد و حداقل میزان برداشت رمز ارزها در صرافی کوکوین قابل مشاهده می باشد.

 

 

همه چیز درباره کیف پول اختصاصی صرافی کوکوین ????

صرافی کوکوین دارای کیف پول غیر متمرکزی می باشد که کاربران می توانند از طریق وب و یا نصب اپلیکیشن کیف پول کوکوین از این کیف پول گرم برای نگهداری ارزهای خود استفاده نمایند.

 

این کیف پول، محیطی ساده و کاربر پسند داشته و با پشتیبانی و استفاده از ساز و کار صرافی کوکوین، کاربران را قادر ساخته تا رمزارزهایی از قبیل بیت کوین، تتر، اتریوم و بایننس کوین را ذخیره و نگهداری کنند. همچنین باید گفت که در کیف پول کوکوین، با استفاده از تکنولوژی وب 3 کاربران می توانند با سرعت بالایی این ارزها را جابه جا کنند.

 

ولت کوکوین در حال حاضر بیش از 30 رمز ارز را پشتیبانی می کند ولی این کیف پول به گونه ای طراحی شده که تا بیش از ۱ میلیون رمز ارز مختلف را پشتیبانی کند که عدد بسیار بالایی می باشد.

 

معامله گران قادرند تا بدون احراز هویت از کیف پول غیر متمرکز کوکوین که یک کیف پول غیر حضانتی می باشد استفاده کنند. این ویژگی غیر حضانتی بودن کیف پول کوکوین، با عدم ذخیره اطلاعات کاربران در سرورهای آنلاین، بالاترین سطح امنیتی را برای کاربران فراهم کرده است.

 

 

دانلود برنامه و اپلیکیشن صرافی کوکوین ????

از آنجا که بسیاری از کاربران در حال حاضر دسترسی بیشتری به تلفن همراه داشته، به همین دلیل خیلی از صرافی ها و کارگزاری های فارکس این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند تعامل های معاملاتی خودر را در زمانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند انجام دهند.

 

ااز اینرو کاربران می توانند با دانلود مستقیم برنامه کوکوین برای پلتفرم ها و نسخه های اندروید و ای او اس در هر جایی معاملات خود را انجام دهند.

 

دانلود برنامه apk کوکوین برای اندرویددانلود برنامه کوکوین برای آیفون

 

دانلود برنامه apk کیف پول کوکوین برای اندرویددانلود برنامه کیف پول کوکوین برای آیفون

 

 

راه های ارتباطی با پشتیبان صرافی کوکوین برای فارسی زبان ها ????

کاربران در صرافی kucoin می توانند از طریق تیکت و پشتیبانی انلاین با کارشناسان در ارتباط باشند. اما متاسفانه طبق گزارش اکثر کاربران این صرافی، بخش پشتیبانی کوکوین بسیار کند بوده و با فاصله زمانی خیلی زیادی پاسخ کاربران خود را می دهد.

 

به همین منظور کاربران می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان ثبت نام و یا واریز و برداشت، از طریق ارتباط با پشتیبانی در تلگرام از مشاوره رایگان و انلاین با کارشناسان با تجربه در بازارهای مالی برخوردار شوند.

 

 

نحوه دریافت بونوس های صرافی کوکوین ????

در صرافی کوکوین راه های متفاوتی برای برخوردای از بونوس ها می باشد که در این بخش به برخی از جذابترین آنها اشاره شده است.

 

طرح پاداش KCS Bonus در کوکوین یکی از مزایای جذاب این صرافی بوده که کاربران می توانند جوایز و بونوسهای معاملاتی را دریافت کنند. همانطور که از نام این طرح مشخص است این کار با محوریت کوین اختصاصی این صرافی صورت می گیرد و کاربران با هولد کردن کوین اختصاصی صرافی کوکوین می توانند از این بونوسها بهره مند شوند.

 

در این طرح کاربران بسته به داشتن مقداری از این رمز ارز در حساب های اسپات یا مارجین خود، بین 3 تا 30 درصد سود سالیانه ای دریافت می کنند. این سود هر روز به حساب کاربر به صورت خودکار واریز می شود.

 

به طور کل کوکوین با در نظر گرفتن روشهای مختلف سعی در جذب کاربران بیشتر این بازار به این صرافی می باشد.

 

 

معرفی سایر امکانات صرافی رمز ارز کوکوین✨

علاوه بر تمام موارد ذکر شده در این مقاله، صرافی کوکوین امکانات بسیار مختلفی را در بخش های مختلف برای کاربران فراهم نموده است، که در این بخش به برخی دیگر از آنها اشاره شده است.

 

امکان معاملات ان اف تی در کوکوین

ان اف تی ها رمز ارزهای انحصاری بوده که امکان خرید و فروش این نوع از توکن ها در این صرافی برای کاربران مهیا می باشد.

 

معاملات با رابط API

کاربران معمولا برای استفاده از اکسپرت ها و ربات های معاملاتی و ترید در صرافی های ارز دیجیتال نیاز به این واسط برای ارسال و دریافت دستورهای معاملاتی بین صرافی و ربات دارند که این امکان در صرافی محبوب کوکوین عرضه شده است.

 

استیکینگ کوکوین

کاربران در کوکوین قادرند با استکینگ و قفل کردن دارایی های ارزهای دیجیتال خود به کسب درآمد بدون انجام هیچ معامله ای بپردازید.

 

امکان دریافت و اهدای وام در کوکوین | Kucoin Lend

معامله گران هولدر می توانند با قرار دادن رمز ارزهای خود در صرافی کوکوین، به سودآوری حدودا بین ۲ تا ۶ درصد در سال برسید. در حال حاضر کاربران قادرند این کار را روی بیش از ۵۰ رمزارز انجام دهند. مدت برنامه وام دهی در صرافی کوکوین تنها در سه دوره زمانی قابل انجام می باشد، که شامل دوره های ۷، ۱۴ و ۲۸ روزه می باشد.

 

کاربران برای دسترسی به این بخش، مطابق تصویر، باید از طریق منوی earn به بخش crypto lending رفته و با انتخاب رمز ارز و دوره زمانی مورد نظرشان این کار را انجام دهند.

 

بخش اسپات لایت کوکوین

در بخش اسپات لایت صرافی کوکوین، کاربران می توانند با نگهداری توکن کوکوین، به درآمدزایی برسند.

 

روش درآمدزایی در این بخش به گونه ای است که کاربران دارنده ارز KCS قادر خواهند بود در عرضه اولیه سکه هایا همان ICO و عرضه اولیه سهام (IEO) شرکت کنند. سپس بعد از شناسایی پروژه های موفق و خرید ارزهای آن پروژه در آینده با بالا رفتن ارزش آن توکن ها کسب درآمد داشته باشند.

 

بخش اسپات لایت کوکوین دقیقا مشابه بخش لانچ پد در صرافی بایننس می باشد. کاربران برای شرکت در هر یک از این عرضه های اولیه به اطلاعاتی که توسط کوکوین منتشر می کند توجه داشته باشند، زیرا مقدار KCS برای شرکت در هر یک از این عرضه های اولیه ممکن است متفاوت باشد.

 

بررسی ورشکستگی صرافی کوکوین

در سپتامبر 2020 برخی از کیف پولهای کاربران صرافی کوکوین توسط برخی هکرها از طریق صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ هک شد. در این سرقت در حدود بیش از 250 دلار از کیف پولها برداشت شد، اما باعث توقف کار و ورشکستگی کوکوین نشد.

 

برای مدتی این صرافی عملیات های خود را تنها برای مدت کوتاهی متوقف نمود و سپس با استفاده از بیمه خود جبران خسارت کاربرانش را پرداخت کند.

 

 

مقایسه صرافی های کوکوین، کوینکس و بینگ ایکس ⚖️

با توجه به مسدود شدن حسابهای کاربران ایرانی در صرافی بایننس، بسیاری از تریدرهای ایرانی به دنبال بهترین صرافی جایگزین آن بودند که یکی از این صرافی ها، صرافی کوکوین بود.

 

کاربران برای استفاده از این صرافی نیازی به فیلتر شکن و تغییر آی پی نداشته که مزیت بسیار بزرگی برای کاربران داخل کشور به حساب می آید. اما با این حال برای کسانی که بودجه خرید یک وی پی اس برای داشتن یک آی پی ثابت غیر ایرانی را دارند، توصیه می شود.

 

در مجموع برای انتخاب مناسب بین صرافی کوکوین، صرافی کوینکس و صرافی بینگ ایکس، در اینجا به صورت خلاصه مقایسه ای بین امکانات این دو صرافی آورده شده است. مهمترین شباهت این صرافی ها در آن است که که در آن کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی قادر به انجام معاملات می باشند.

 

صرافی متمرکز کوکوینصرافی متمرکز کوینکسصرافی متمرکز بینگ ایکسسال تاسیس201720172018نعداد رمز ارزها722613380احراز هویت برای ایرانیان❌✔️✔️امکان معامله بدون احراز هویت✔️✔️✔️کپی ترید✔️✔️✔️کیف پول اختصاصی غیر متمرکز✔️✔️❌توکن اختصاصی✔️✔️❌استیکینگ✔️✔️❌لوریج1:1001:1001:20ثبت نام

 

 

مزایا و معایب صرافی کوکوین ➕➖

صرافی کوکوین در حال حاضر یکی از محبوبترین و معتبرترین صرافی ها در بین کاربران ایرانی می باشد. این صرافی هم همانند دیگر اکسچنج ها، نقاط قوت و ضعفی دارد که در زیر به برخی از مهمترین موارد در این صرافی اشاره شده است.

 

مزایای صرافی کوکوین

معایب صرافی کوکوین

 

✔️ امکان معامله ایرانیان بدون احراز هویت

 

✔️ تعداد بسیار زیاد رمز ارزها

 

✔️ بونوس های متنوع و جذاب

 

✔️ کارمزد پایین در معاملات

 

✔️ امکان استیکینگ رمزارزها

 

✔️ کیف پول اختصاصی

 

✔️ ارائه API

 

✔️ پلتفرم معاملاتی با امکانات بسیار زیاد

 

✔️ امنیت بالا

 

✔️ معاملات بدون نیاز به وی پی اس

 

✔️ عرضه اپلیکیشن اندروید و آیفون کوکوین

 

✔️ پشتیبانی ۲۴ ساعته

 

❌ عدم احراز هویت برای ایرانیان

 

❌ منابع آموزشی محدود در وب سایت

 

❌ روشهای محدود در واریز و برداشت



:: برچسب‌ها: آموزش فارکس ,اف ایکس ماکسی ,صرافی کوکوین ,بررسی صرافی کوکوین ,ثبت نام صرافی کوکوین ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

صرافی آبانتتر در سال 1397، به عنوان یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر در بازار رمز ارزها، در تهران تاسیس شد. موسسان این صرافی، تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف بودند که به منظور ارائه خدمات در بازار مالی ارزهای دیجیتال ان را تاسیس کردند.

 

در مورد صرافی آبان تتر میتوان گفت که در حال حاضر با بیش از 600 هزار کاربر فعال در ایران جز یکی از محبوب در کشورمان به حساب می آید. همچنین تعداد ارزهای صرافی‌ آبانتتر تا به حال به بیش از 300 عدد افزایش پیدا کرده، که تعداد بسیار بالایی در بین صرافی های داخل ایران به حساب می آید.

 

حتی به گفته این صرافی ، امکان افزودن رمز ارز درخواستی کاربران ، که در لیست انها موجود نیست در این صرافی وجود دارد . عدم محدودیت در مبلغ معاملات ، پایین بودن کارمزد معاملات صرافی آبانتتر و سرعت بالا در انجام مبادلات در نرم افزار آبان تتر نیز برخی از ویژگی های این صرافی به حساب می آید.

 

یکی دیگر از امکانات ان پشتیبانی صرافی آبان تتر می باشد که به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته به صورت انلاین پاسخگوی مشکلات کاربران خود می باشند . علاوه بر پشتیبانی انلاین ، امکان مراجعه و خرید و فروش در آبانتتر به صورت حضوری وجود دارد.

 

 

 

بررسی مشخصات و امکانات صرافی آبان تتر ???? abantether exchange

اکسچنج ها در بازار ارزهای دیجتیال همانند بروکرهای فارکس در سایر بازارهای مالی کار می کنند . در بررسی صرافی آبانتتر ، امکاناتی که در این صرافی وجود دارد در جدول زیر اورده شده که این موارد مهمترین انها می باشد.

 

 

 

???? نام تجاری صرافی◀️ آبانتتر | Abantether???? وب سایت◀️ وب سایت صرافی آبانتتر☎️ پشتیانی فارسی در واتساپ◀️ ارتباط با پشتیبانی در واتساپ

 

☎️ پشتیانی فارسی در تلگرام◀️ ارتباط با پشتیبانی در تلگرام

 

???? نام شرکت◀️ آبان تبادل ارسباران™️ نوع شرکت◀️ سهامی خاص???? تاریخ تاسیس◀️ 1397 شمسی???? موقعیت دفتر مرکزی◀️ تهران???? مدیر عامل آبانتتر◀️ آقای رضا شوهانی???????? تعداد کاربر◀️ بیش از 600 هزار نفر????️ شماره ثبت◀️ 564123⛔️ حداقل خرید◀️ 389 هزار تومان⛔️ حداقل فروش◀️ بدون محدودیت???? پلتفرم معاملاتی◀️ تحت وب | اندروید | آی او اس???? ارز پایه◀️ ریال | تتر✳️ تعداد توکن های قابل معامله بازار ریالی◀️ بیش از 300 نماد✳️ تعداد توکن های قابل معامله بازار تتری◀️ بیش از 300 نماد✅ انواع حسابها◀️ حساب تریدر | حساب دمو???? کارمزد معاملات ریالی◀️ 0.2 ٪???? کارمزد در معاملات با تتر◀️ 0.3 ٪???? نیاز به احراز هویت✔️???? زمان نیاز برای احراز هویت◀️ کمتر از 10 دقیقه???? خرید و فروش بدون احراز هویت❌???? جوایز و طرح های تشویقی✔️???? کیف پول اختصاصی❌???? شبکه های بلاکچین پشتیبانی شده◀️ بایننس | اتریوم | ترون | اسمارت چین???? امکان تبدیل باقی مانده غیر قابل معامله | dust❌???? امکان نگهداری ارز در صرافی✔️⬆️ معاملات آتی | فیوچرز❌???? لوریج | اهرم معاملاتی❌???? راه های ارتباطی◀️ چت انلاین | تیکت | تلفن

 

ثبت نام در صرافی آبانتتر

 

 

 

بررسی اعتبار صرافی آبانتتر ???? آیا صرافی آبان تتر معتبر است ؟

در بررسی اعتبار سایت صرافی آبان تتر باید گفت از آنجا که صرافی های ایرانی دارای رگولاتوری نیستند ، نمیتوان اعتبار آبان تتر را از این منظر بررسی کرد.

 

 

 

اما می توان با بررسی مواردی مانند ثبت شرکت ، سابقه فعالیت ، میزان رضایت کاربران و گزارش های رسیده از کاربران این صرافی تعیین کرد که آیا آبان تتر معتبر است یا خیر.

 

از انجا که تا به حال گزارشی مبنی بر کلاهبرداری آبانتتر گزارش نشده و کاربران در زمینه برداشت و یا واریز وجوه خود به این صرافی مشکلی نداشتند می توان گفت که در دسته اکسچنج های معتبر بازار ایران به حساب می اید.

 

 

 

بررسی امنیت سایت صرافی آبانتتر ☂️

وب سایت صرافی آبانتتر از روشهای متفاوتی برای ایجاد امنیت حساب کاربران استفاده کرده است که در این بخش به آنها اشاره شده است.

 

 

 

استفاده از کد دو عاملی گوگل | گوگل آتنتیکیتور

 

 

جهت افزایش امنیت ، استفاده از این کد دو عاملی برای برداشت و انتقال از کیف پول اجباری است.

 

استفاده از رمز یکبار مصرف از طریق موبایل ( اختیاری )

 

 

فعال کردن این رمز برای امنیت بیشتر حساب کاربر بوده و فعال کردن ان اختیاری می باشد.

 

استفاده از رمز یکبار مصرف ایمیل ( اختیاری )

 

 

فعال کردن رمز یکبار مصرف ایمیل هم اختیاری بوده و کاربر برای انتقال و برداشت های خود می تواند ان را فعال کند.

 

خروج از تمام پلتفرم های متصل به حساب

 

 

کاربر به دلخواه و یا در صورت مشاهده دستگاه های متصل به حساب که متعلق به او نبوده ، میتواند با کلیک بر روی دکمه خروج از همه ، تمام پلتفرم های متصل شده به این حساب را غیر فعال کند.

 

امکان مسدود کردن حساب کاربری توسط کاربر

 

 

در صورت هک شدن حساب یا مشاهده موارد مشکوک کاربر می تواند با کلیک کردن بر روی این گرینه اقدام به مسدود کردن حساب کند و تمام عملیات های مالی حساب را متوقف کند . در صورت تمایل به فعالیت مجدد حساب ، کاربر بدون تماس با پشتیبانی آبان تتر قادر به این کار نمی باشد.

 

 

 

معرفی انواع حساب های اکسچنج آبانتتر????

در سایت آبان تتر تنها امکان خرید یا فروش رمز ارزها وجود دارد به همین دلیل امکانات خاصی در این مورد وجود ندارد . کاربران تنها در این صرافی قادرند یک رمز ارز را به صورت ریالی و یا تتری خرید و یا به فروش برسانند . در نتیجه امکانات معاملاتی مثل حد سود و یا حد ضرری هم وجود ندارد.

 

 

 

در صرافی آبانتتر تنوع حسابی وجود نداشته و تمام کاربران بعد از ثبت نام و احراز هویت می توانند از تمام امکانات سایت صرافی آبانتتر استفاده نمایند.

 

این عدم تنوع در سطوح حساب هم مزایایی داشته و مهم معایبی. برای کاربرانی که حجم معاملات پایینی دارند، مسلما برایشان مثبت ارزیابی شده، اما کاربرانی که تعداد معامله هایشان و یا حجم معامله هایشان بالاتر می باشد، انتظار رفتاری متتفاوت از صرافی دارند.

 

افتتاح حساب در صرافی آبانتتر

 

 

 

آموزش ثبت نام صرافی آبانتتر برای ایرانیان ????

برای ثبت نام در صرافی‌ آبانتتر، بعد از ورود از طریق صفحه اصلی وب سایت صرافی آبانتتر، مطابق تصویر زیر با کلیک بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک کرده و وارد صفحه ثبت اطلاعات شخصی می شویم.

 

 

 

مطابق عکس زیر ، در این قسمت کاربر باید یک شماره همراه و رمز عبور حداقل 8 کاراکتری را وارد کند، و در مرحله بعد، کدی که به تلفن همراه و یا ایمیل کاربر ارسال می شود را وارد کرده تا مرحله اول ثبت نام انجام گیرد.

 

بعد از انجام این مراحل کاربر و ورود به صرافی آبانتتر ، کاربر میتواند وارد محیط کاربری یا همان داشبورد خود شود . کاربر بعد از ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبانتتر ، کاربران قادرند تا به خرید و فروش در آبانتتر بپردازند.

 

نحوه احراز هویت در صرافی آبان تتر ????

کاربران در صرافی آبانتتر بدون احراز هویت، قادر به انجام هیچ گونه فعالیت معاملات نیستند. به همین دلیل برای هر گونه خرید و فروش نیاز به تکمیل فرایند احراز هویت در صرافی آبانتتر می باشد . که به دلیل قوانین بانک مرکزی در ایران و افزایش امنیت حساب معامله گران بوده است.

 

 

 

برای انجام احراز هویت در صرافی ابان تتر بعد از ورود به حساب کاربری مطابق تصویر زیر به بخش تکمیل احراز هویت وارد شوید.

 

احراز هویت در صرافی آبانتتر دو حالت داشته، یکی در حالت نرمال و عادی که معمولا تایید حساب کاربر یک الی دو روز زمان میبرد، اما در حالت احراز هویت سریع صرافی آبانتتر در کمتر از چند دقیقه این فرایند به اتمام خواهد رسید.

 

احراز هویت معمولی صرافی آبانتتر

 

 

در حالت عادی و نرمال نحوه احراز هویت در آبانتتر در سه مرحله صورت میگیرد که مطابق عکس مرحله اول ، کاربر باید ابتدا وارد داشبورد شده و بر روی گزینه احراز هویت کلیک نماییدپس از کلیک بر منوی آن وارد صفحه ای میشوید که کاربر باید تصویر کارت ملی را اپلود نماید. دقت داشته باشید که حجم عکس نباید بیشتر از 2 مگابایت باشد.

 

در مرحله بعد کاربر باید یک تصویر سلفی به همراه کارت ملی رو یک متن از پیش تعیین شده ( با دست خط کاربر) بر روی یک صفحه سفید نوشته و عکسی از انها در سیستم اپلود نمایید. و در مرحله سوم ، کاربر باید عکس سلفی خود را به همراه کارت بانکی ، گرفته و برای صرافی ارسال کند.

 

احراز هویت سریع صرافی آبانتتر

 

 

در حالت سریع کاربر می تواند به سرعت با طی کردن مراحل ذکر شده و وارد کردن اطلاعات مورد نظر احراز هویت خود را در صرافی آبان تتر تکمیل نماید.

 

در مرحله اول احراز هویت سریع کاربر باید شماره موبایل خود را تایید کرده و کد ارسالی را وارد کند.

 

در مرحله بعد مطابث عکس کاربر باید شماره ملی را وارد کرده و سپس نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

 

در این قسمت ابتدا تیک موافقت با پذیرفتن تعهد نامه را زده و در مرحله بعد از اتمام آموزش تصویری سایت با استفاده از دوربین موبایل یا لپ تاپ احراز هویت تصویری خود را تکمیل کنید، و اگر در این بخش مشکلی نباشد پیامی تحت عنوان زیر برای کاربر ارسال خواهد شد.

 

در صورت دریافت اس ام اس تایید از صرافی، احراز هویت کاربر تایید شده است.

 

 

 

لیست ارزهای صرافی آبانتتر ????

در این صرافی ارزهای بسیار زیادی ارائه شده است که تعداد ارزهای صرافی آبانتتر بر اساس درخواست و نیاز کاربران ،رو به افزایش است. تعداد ارزهای ارائه شده در آبانتتر یکی از نکات و ویژگی های رقابتی این صرافی به حساب می اید. در تصویر زیر تعدادی از نمادهای معاملاتی قابل معامله در ابان تتر ذکر شده است.

 

 

 

در ابان تتر بیش از ۳۰۰ ارز وجود دارد اما در لیست زیر فقط تعدادی از محبوبترین ارزهای موجود در صرافی آبانتتر ذکر شده است.

 

تتر

بیت کوین

بیبی دوج

دوج ایلان مارس

بایننس یو اس دی

کانستیتوشن

دوج کوین

اتریوم

شیبا

اتریوم کلاسیک

کاردانو

ریپل

بیت کوین کش

ایاس

 

 

نحوه انجام معاملات و خرید و فروش در صرافی آبانتتر ????

در این صرافی با دو ارز پایه ریال و تتر امکان خرید و فروش در ان وجود دارد . کاربر برای خرید در این اکسچنج ، بعد از ورود به پنل کاربری و ورود به بخش عملیات مالی در بالا بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

 

 

 

مطابق تصویر ، بعد از ورود به قسمت خرید صرافی آبانتتر، در ابتدا رمز ارز مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس باید تعیین کرد که این خرید با ریال صورت می گیرد یا تتر. بعد از ان کاربر باید مقدار خرید خود را تعیین کرده و در انتها بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کند.

 

برای فروش رمز ارز در داخل این صرافی تمام مراحل یکسان بوده و مطابق تصویر بالا زبانه فروش را انتخاب و مراحل بعد از ان مشابه فرایند خرید می باشد.

 

 

 

نحوه واریز و برداشت در صرافی آبان تتر ????

برای واریز و یا برداشت در این صرافی بعد از ورود به آبان تتر، در داخل داشبورد، بعد از کلیک بر روی عملیات مالی، بنا به نیاز کاربر بر روی یکی از گزینه های واریز یا برداشت کلیک کرده که در تصویر زیر مراحل آن توضیح داده شده است.

 

 

 

مهمترین نکته در زمان واریز و برداشت در صرافی ها وارد کردن صحیح آدرس کیف پول و نوع شبکه بلاکچین انتقال می باشد که در صورت اشتباه در وارد کردن دارایی ارسال شده به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهد بود.

 

 

 

میزان کارمزد صرافی آبانتتر ????

با توجه به اینکه مقدار کارمزد دریافتی در این صرافی ها یکی از مهمترین عوامل انتخاب یک صرافی می باشد ، مقدار مشخصی از کارمزدهای صرافی آبانتتر در وبسایت رسمی ان وجود ندارد و فقط دو مقدار برای بازارهای ریالی و تتری درج شده است . و این مقدار کارمزد آبانتتر شبکه های مختلف ذکر نشده است.

 

 

 

با توجه به اطلاعات موجود ، مقدار کارمزد 0.2 ٪ در بازار ریالی و 0.3 ٪ در بازار تتری می باشد. هر چند کاربران در زمان مشخص کردن مقدار معاملات خود می توانند مقدار کارمزد معاملاتی خود را مشاهده کنند.

 

با این حال طبق گزارش کاربران میزان کارمزد در این صرافی بالا نبوده و همین مورد یکی ازعوامل محبوبیت این صرافی می باشد.

 

 

 

آموزش کار با داشبورد صرافی آبان تتر ????

کاربران بعد از ورود به صرافی آبانتتر و داشبورد معملاتیش، می توانند با ابزاری که صرافی در این قسمت برای کاربران قرار داده ، اقدام به خرید و فروش و دیگر عملیات های مورد نظرشان را در صرافی آبانتتر انجام دهند.

 

 

 

در تصویر زیر نمایی از صفحه این پلتفرم را می توانید مشاهده کنید . همانطور که در تصویر مشخص است ، در این بخش آبان تتر قیمت لحظه ای رمز ارزها را قرار داده است . در بالای لیست رمزارزها می توان نوع بازار را بر اساس ارز پایه که ریال و تتر می باشد را مشخص کرد.

 

با کلیک بر روی هر یک از انها می توان نمودار قیمت انها را در آبانتتر مشاهده کرد. در این بخش کاربر میتواند این کوین ها را بر اساس فیلترهای متفاوتی مانند جدیدترین ها ، بیشترین بازدهی ، موجودی و ارزهای مورد علاقه دسته بندی کند.

 

عملیات مالی آبانتتر

 

 

در این بخش می توان گزارش های مربوط به واریز و برداشت ها را مشاهده نمود.

 

امنیت آبانتتر

 

 

در این بخش می توان راه های امنیت و دسترسی به حساب را افزایش داد.

 

حساب کاربری آبانتتر

 

 

در این بخش کاربر می تواند اطلاعات شخصی مربوط به حساب خود را مشاهده و یا ویرایش کند.

 

 

 

دانلود برنامه و اپلیکیشن صرافی آبانتتر برای اندروید و ایفون ????

صرافی abantether برای راحتی کاربران در جهت انجام معاملات، به جز نسخه تحت وب صرافی آبانتتر، نسخه دیگری برای گوشی های اندروید هم طراحی و عرضه کرده است، هر چند هنوز نسخه ای برای پلتفرم های ویندوز و آی او اس ارائه نشده است.

 

 

 

یکی از مزایای برنامه صرافی آبانتتر آن است که، کاربران اکثر قابلیت هایی که در اپلیکیشن آبان تتر وجود دارد مانند نسخه وب آن می باشد.

 

کاربران برای دانلود و نصب اپلیکیشن صرافی آبان تتر می توانند از این لینکهای زیر استفاده نمایند.

 

دانلود مستقیم فایل apk برنامه آبانتتر برای اندرویددانلود برنامه آبانتتر برای اندروید از بازاردانلود برنامه آبانتتر برای اندروید از مایکت

 

 

 

آبان تتر یا نوبیتکس ⚖️ مقایسه آبانتتر با صرافی نوبیتکس

از آنجا انتخاب یک صرافی مناسب همانند انتخاب یک کارگزاری از میان بروکرهای فارکس، کار تقریبا سختی می باشد، در این بخش مقایسه ای به طور خلاصه از چند صرافی ارز دیجیتال محبوب در ایران و جهان انجام شده است که در قالب جدولی در زیر آورده شده است.

 

 

 

نام صرافیصرافی آبانتترصرافی نوبیتکسصرافی بایننستعداد رمز ارزبیش از 308بیش از 40بیشتر از 600امنیتبالابالابسیار بالاپشتیبانی????????????????????????????????????????????اپ اختصاصیداردداردداردمیزان کارمزدبالامناسبپایینکیف پول اختصاصیدارددارددارد

 

 

 

مزایا و معایب صرافی آبانتتر ➕➖

این صرافی با توجه به نوپا بودن مسلما دارای نقاط قوت و ضعفی می باشد که در این بخش سعی شده است مهمترین مزایا و معایب صرافی آبانتتر در جهت کمک در انتخاب یک صرافی توسط کاربران، ذکر شود.

 

 

 

مزایای صرافی نوبیتکس

 

معایب صرافی نوبیتکس

 

✔️ تعداد بالای کاربران این صرافی

 

✔️ پشتیبانی 24 ساعته

 

✔️ امکان خرید و فروش با کارت های بانکی داخل کشور

 

✔️ نمایش قیمت لحظه ای ارزها

 

✔️ امکان خرید و فروش بیش از 300 رمز ارز

 

✔️ کارمزد پایین

 

✔️ عدم محدودیت در مبلغ معاملات

 

✔️ سرعت بالا در انجام معاملات

 

✔️ انتقال به کاربر دیگری در ابان تتر بدون کارمزد

 

❌ عدم وجود کیف پول اختصاصی

 

❌ عدم امکان ترید در بازار رمز ارزها

 

❌ رابط کاربری ضعیف

 

❌ امکانات کم در داشبورد معاملاتی



:: برچسب‌ها: آموزش فارکس ,اف ایکس ماکسی ,صرافی آبانتتر , معرفی آبان تتر ,آبان تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

اسپرد ارانته چقدر است؟! — از 0 تا 100 اسپردهای ارانته که باید بدانید!

آیا تا به حال اتفاق افتاده که بخواهید یک معامله انجام دهید، اما متوجه شوید که سرمایه کافی برای باز کردن پوزیشن مورد نظرتان را ندارید؟ اسپرد پایین در بروکرهای فارکس، یکی از راه ها، برای غلبه بر این محدودیت است.

 

در این مقاله به بررسی جزئیات اسپرد بروکر ارانته در انواع حساب ها و سشن های معاملاتی می پردازیم تا بتوانید حساب و سشنی را انتخاب کنید که با سرمایه موجودتان مناسب تر باشد.

 

در ادامه به بررسی مطالب زیر می پردازیم درباره اسپرد ارانته:

 

بررسی اسپرد بروکر ارانته در حساب های مختلف

میزان اسپرد در زمان های مختلف بازار

اسپرد طلا در ارنته

نحوه کم کردن اسپرد

میزان کمیسیون

نظر حرفه ای ها درباره میزان کمیسیون و اسپرد

لینک افتتاح حساب در بروکر ارانته

 

اسپرد ارانته در حساب های مختلف

اسپردهای ارانتهمعرفی بروکر ارانتهلینک ثبت نام در بروکر ارانتهاسپرد حساب استاندارداز 1.1 تا 1.8 پیپاسپرد حساب پریمیوماز 0.9 تا 1.6 پیپاسپرد حساب وی آی پیاز 0.4 تا 1.0 پیپ

 

لینک افتتاح حساب در بروکر ارانته

 

 

بررسی کامل اسپرد ارانته در انواع حساب های معاملاتی

بروکر ارانته یکی از معتبرترین بروکرهای بین المللی ارائه دهنده حساب های معاملاتی ارز دیجیتال و ابزار های مالی است. این بروکر چندین نوع حساب معاملاتی با ویژگی های متفاوت ارائه می دهد. یکی از مهم ترین تفاوت های این حساب ها، میزان اسپرد است. در ادامه به بررسی جزئیات اسپرد ارانته در انواع حساب های معاملاتی این بروکر می پردازیم.

 

حساب استاندارد — Standard

حساب استاندارد؛ پایه ترین حساب ارانته است که برای معامله گران مبتدی و متوسط مناسب می باشد. ویژگی های این حساب عبارتند از:

 

دسترسی به همه جفت ارزها و کالاها؛

اهرم تا 1:500؛

حداقل سپرده 100$؛

اسپرد این حساب به صورت شناور از 1 پیپ شروع می شود و برای جفت ارز EUR/USD به طور میانگین 1.1 پیپ است.

در ادامه اسپرد چند جفت ارز محبوب در این حساب را بررسی می کنیم.

 

میزان اسپرد ارانته در حساب استاندارد

اسپرد ارانته در حساب استانداردجفت ارز های معاملاتی برتر بروکر ارانتهمیزان اسپرد معمول حساب استاندارد ارانتهیورو — دلار آمریکا (EUR/USD)1.1 پیپپوند انگلستان — دلار آمریکا (GBP/USD)1.4 پیپدلار آمریکا — ین ژاپن (USD/JPY)1.4 پیپدلار استرالیا — دلار آمریکا (AUD/USD)1.8 پیپدلار آمریکا — فرانک سوئیس (USD/CHF)1.6 پیپ

 

حساب پریمیوم — Premium

حساب پریمیوم نسبت به حساب استاندارد، امکانات بیشتری دارد. شرایط این حساب عبارتند از:

 

حداقل سپرده 1000$؛

عدم کمیسیون معاملاتی؛

اسپرد شناور از 0.7 پیپ. اسپرد معمول EUR/USD در این حساب 0.9 تا 1 پیپ است.

در جدول زیر اسپرد برخی از جفت ارز ها در این حساب را بررسی کرده ایم.

 

اسپرد ارانته در حساب پریمیوم

مقدار اسپرد ارانته در حساب پریمیومجفت ارز های معاملاتی برتر بروکر ارانتهمیزان اسپرد معمول حساب پریمیوم ارانتهیورو — دلار آمریکا (EUR/USD)0.9 پیپپوند انگلستان — دلار آمریکا (GBP/USD)1.0 پیپدلار آمریکا — ین ژاپن (USD/JPY)1.0 پیپدلار استرالیا — دلار آمریکا (AUD/USD)1.6 پیپدلار آمریکا — فرانک سوئیس (USD/CHF)1.6 پیپ

 

حساب وی آی پی — VIP

حساب VIP برای معامله گران حرفه ای طراحی شده و کمترین اسپرد را دارد. ویژگی های این حساب عبارتند از:

 

حداقل سپرده 5000$؛

اسپرد شناور از 0.2 پیپ، کمیسیون شناور در هر معامله. اسپرد معمول EUR/USD در این حساب 0.3 تا 0.4 پیپ است.

در جدول زیر می توانید اسپرد جفت ارز های محبوب را در این حساب ببینید.

 

اسپرد ارانته در حساب VIP

مقدار اسپرد ارانته در حساب وی آی پیجفت ارز های معاملاتی برتر بروکر ارانتهمیزان اسپرد معمول حساب VIP ارانتهیورو — دلار آمریکا (EUR/USD)0.4 پیپپوند انگلستان — دلار آمریکا (GBP/USD)0.6 پیپدلار آمریکا — ین ژاپن (USD/JPY)0.5 پیپدلار استرالیا — دلار آمریکا (AUD/USD)0.9 پیپدلار آمریکا — فرانک سوئیس (USD/CHF)1.0 پیپ

 

حساب تیلورمید

حساب تیلورمید، یک حساب سفارشی برای سرمایه گذاران بزرگ است که اسپردها به صورت کاملاً شخصی سازی شده؛ تعیین می شوند. حداقل سپرده این حساب 10,000$ است و اسپردها از صفر پیپ شروع می شوند.

 

به طور کلی هرچه سطح حساب بالاتر باشد، اسپرد پایین تر است. حساب تیلورمید کمترین اسپرد را در ارانته دارد.

 

لینک افتتاح حساب در بروکر ارانته

 

 

اسپرد ارانته در انواع سشن های معاملاتی

بروکر ارانته سشن های معاملاتی متعددی در نقاط مختلف دنیا ارائه می دهد؛ که مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

سشن لندن

سشن لندن، یکی از معتبر ترین و پرتراکنش ترین سشن های جهان است که در ساعات بازار اروپا فعالیت می کند. این سشن، به دلیل قرار گرفتن در لندن که یکی از مراکز مالی جهان محسوب می شود، از نقدینگی بسیار بالایی برخوردار می باشد. اسپرد این سشن برای حساب استاندارد در EUR/USD؛ حدود 1.1 پیپ است که نسبتاً پایین محسوب می شود.

 

سشن نیویورک

سشن نیویورک، دومین سشن پرتراکنش دنیاست که هم زمان با بازار آمریکا باز است. این سشن نیز از نقدینگی بالایی برخوردار می باشد. میزان اسپرد EUR/USD برای حساب استاندارد در این سشن حدود 1.2 پیپ است.

 

سشن توکیو

سشن توکیو همزمان با بازار آسیا باز است و نقدینگی کمتری نسبت به سشن های لندن و نیویورک دارد. به همین دلیل اسپرد آن نیز بالاتر است. میزان اسپرد EUR/USD برای حساب استاندارد در این سشن حدود 10 پیپ است.

 

سشن سیدنی

سشن سیدنی، همزمان با بازار استرالیا باز است و از نظر نقدینگی در سطح متوسط قرار دارد. میزان اسپرد EUR/USD برای حساب استاندارد در این سشن حدود 12 پیپ است.

 

به طور کلی سشن هایی مانند لندن و نیویورک با نقدینگی بالاتر، اسپرد پایین تری دارند.

 

در ادامه، اسپرد حساب های مختلف این بروکر در سشن های مختلف را بصورت جدول بررسی می کنیم.

 

اسپرد حساب استاندارد در سشن های مختلف

در جدول زیر می توانید میزان اسپرد ارانته در برخی از نمادها را در سشن های لندن، نیویورک و توکیو مشاهده نمایید:

 

اسپرد ارانته در حساب استاندارد برای سشن های معاملاتینماد معاملاتیسشن توکیوسشن لندنسشن نیویورکEURUSD101011USDJPY121213AUDUSD141212GBPUSD161515USDCHF171615XAUUSD242422داوجونز240220190نفت برنت (UKOIL)796567

 

اسپرد حساب پریمیوم در سشن های مختلف

اسپرد این حساب در سشن های مختلف در زیر بررسی شده است.

 

اسپرد ارانته در حساب پریمیوم برای سشن های معاملاتینماد معاملاتیسشن توکیوسشن لندنسشن نیویورکEURUSD9811USDJPY81013AUDUSD121212GBPUSD10915USDCHF151615XAUUSD242221داوجونز220220200نفت برنت (UKOIL)786467

 

اسپرد حساب VIP در سشن های مختلف

همچنین اسپرد حساب VIP در سشن های مختلف بصورت زیر است:

 

اسپرد ارانته در حساب وی آی پی برای سشن های معاملاتینماد معاملاتیسشن توکیوسشن لندنسشن نیویورکEURUSD333USDJPY645AUDUSD666GBPUSD757USDCHF989XAUUSD181916 داوجونز190220190نفت برنت (UKOIL)786467

 

لینک افتتاح حساب در بروکر ارانته

 

 

اسپرد طلا در ارانته چقدر است؟

اسپرد طلا در بروکر ارانته بسته به نوع حساب متفاوت است:

 

حساب استاندارد ارانته

اسپرد طلا در حساب استاندارد ارانته که پایه ترین حساب این بروکر است، به طور متوسط 24 پیپ می باشد. این میزان اسپرد در مقایسه با سایر جفت ارز ها مانند EUR/USD که 1.1 پیپ است، بسیار بالاتر است. دلیل این امر نوسانات بیشتر قیمت طلا؛ نسبت به ارز های رایج است.

 

حساب پریمیوم ارانته

در حساب پریمیوم ارانته که نسبت به حساب استاندارد امکانات بیشتری دارد، اسپرد طلا معمولاً در محدوده 22 تا 24 پیپ قرار دارد.

 

حساب VIP ارانته

حساب VIP کمترین اسپرد را در میان حساب های ارانته دارد. بنابراین اسپرد طلا در این حساب حدود 16 تا 19 پیپ است که نسبت به سایر حساب ها بسیار پایین تر است. به طور کلی برای کمترین اسپرد طلا، حساب VIP ارانته بهترین گزینه محسوب می شود.

 

البته در حساب تیلورمید نیز، می توان اسپردهای شخصی سازی شده بسیار پایین تر از VIP تعیین کرد.

 

 

چطور اسپرد کمتری در ارانته پرداخت کنیم؟!

برای پرداخت اسپرد کمتر در بروکر ارانته، راهکارهای مختلفی وجود دارد:

 

اول اینکه باید حساب مناسبی را انتخاب کنید. ارانته چهار نوع حساب [شامل استاندارد، پریمیوم، VIP و تیلورمید] دارد. هرچه سطح حساب بالاتر باشد، اسپرد پایین تری خواهید داشت. بنابراین برای کمترین اسپرد، حساب های VIP و تیلورمید بهترین انتخاب هستند.

 

در ادامه سشن معاملاتی مناسبی را انتخاب کنید. اسپرد در سشن های پرنقدینگی مانند لندن و نیویورک پایین تر از سشن های کم نقد مثل توکیو و سیدنی است.

 

همچنین می توانید از اهرم مالی پایین تر استفاده کنید. هرچه اهرم کمتر باشد، اسپرد لازم نیز کاهش می یابد. البته باید توان مدیریت ریسک بالاتری هم داشته باشید.

 

در نهایت پیشنهاد می شود حتماً دمو حساب راه اندازی کنید و اسپرد را برای شرایط مختلف بررسی و تست نمایید تا حساب و سشن مناسب را پیدا کنید.

 

 

کدام حساب ارانته برای اسکالپ بهتر است؟

حساب مناسب برای اسکالپ در بروکر ارانته، بستگی به سبک معاملاتی و سرمایه شما دارد. اما به طور کلی می توان گفت:

 

حساب استاندارد ارانته با توجه به اسپرد نسبتا پایین (حدود 1 پیپ برای EUR/USD) و حداقل سپرده 100$، گزینه مناسبی برای اسکالپرهای مبتدی و با سرمایه کم است. البته اهرم 1:500 این حساب، مدیریت ریسک دقیقی را می طلبد.

 

حساب پریمیوم ارانته به دلیل اسپرد پایین (0.9 تا 1 پیپ برای EUR/USD) و عدم دریافت کمیسیون، گزینه خوبی برای اسکالپرهای حرفه ای تر است. البته حداقل سپرده 1,000$ این حساب، باید مد نظر قرار گیرد.

 

حساب VIP ارانته با اسپرد بسیار پایین (0.3 تا 0.4 پیپ برای EUR/USD) بهترین گزینه برای اسکالپرهای حرفه ای و پیشرفته با سرمایه بالا است. البته حداقل سپرده 5,000$ این حساب باید در نظر گرفته شود.

 

در مجموع، هرچه سطح حساب بالاتر و اسپرد پایین تر باشد، برای اسکالپ مناسب تر است. اما حداقل سپرده و سبک معاملاتی شما نیز تعیین کننده است.

 

 

بررسی کمیسیون انواع حساب های بروکر ارانته

کمیسیون یا فی، یکی از هزینه های معاملاتی است که توسط بروکرها به ازای انجام هر معامله دریافت می شود.

 

کمیسیون می تواند به دو صورت محاسبه شود:

 

کمیسیون ثابت: مبلغ ثابتی به ازای هر لات یا واحد معامله شده دریافت می شود.

کمیسیون متغیر: درصدی از ارزش معامله به عنوان کمیسیون دریافت می شود.

هر چقدر کمیسیون کمتر باشد، هزینه معاملات پایین تر خواهد بود.

 

کمیسیون در حساب های مختلف ارانته

حساب استاندارد ارانته: کمیسیون ندارد

حساب پریمیوم ارانته: بدون کمیسیون

حساب VIP ارانته: کمیسیون متغیر بر اساس حجم معامله

حساب تیلورمید ارانته: کمیسیون متغیر بر اساس حجم معامله

بنابراین حساب پریمیوم و استاندارد بهترین گزینه از نظر نداشتن کمیسیون است. حساب های VIP و تیلورمید نیز با داشتن کمیسیون متغیر، هزینه معاملات قابل پیش بینی تری دارند.

 

 

توصیه کارشناسان اف ایکس ماکسی درباره اسپرد ارانته

اسپرد، یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب حساب معاملاتی در بروکر ارانته است. اسپرد پایین تر؛ به معنای امکان باز کردن پوزیشن بزرگ تر با سرمایه کمتر است. البته باید توان مدیریت ریسک بالاتری هم داشت.

 

برای کمترین اسپرد در ارانته، باید حساب های VIP یا تیلورمید را در سشن های پرنقدینگی مانند لندن و نیویورک انتخاب کرد.



:: برچسب‌ها: اف ایکس ماکسی, آموزش فارکس, بروکر ارانته, اسپرد ارانته, اسپرد بروکر ارانته ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

بررسی ماشین حساب FXTM چیست؟! — انواع ماشین حساب های FXTM

 

معامله در بازار ارز بسیار جذاب است اما ریسک بالایی هم دارد. آیا می توان روشی پیدا کرد تا این ریسک کاهش یابد و احتمال موفقیت افزایش پیدا کند؟ شرکت FXTM ابزار هایی در اختیار معامله گران در بروکرهای فارکس قرار داده است که ادعا می شود با استفاده از آن ها می توان ریسک معاملات را مدیریت کرد.

 

در این مقاله به بررسی این ابزار ها و نحوه استفاده از آن ها خواهیم پرداخت تا مشخص شود آیا واقعاً می توانند کمکی به معامله گران باشند یا خیر. در مطلب پیش رو، عناوین زیر را مطالعه می کنیم درباره ماشین حساب فارکس تایم:

 

انواع ماشین حساب

نحوه استفاده از ماشین حساب

مزایا و معایب استفاده از ماشین حساب

محاسبه پیپ در ماشین حساب

توصیه متخصصان درباره ماشین حساب FXTM

لینک افتتاح حساب در فارکس تایم

 

 

انواع ماشین حساب فارکس تایم

ماشین خساب FXTMمعرفی بروکر فارکس تایملینک ثبت نام در فارکس تایمماشین حساب Currencyتبدیل ارزها به یکدیگرماشین حساب Marginمحاسبه مارجینماشین حساب PIP Valueمحاسبه پیپماشین حساب Profitمحاسبه سود و زیان

 

لینک افتتاح حساب در فارکس تایم

 

 

ماشین حساب FXTM — از معرفی تا مزایا و معایب ماشین حساب ها

این مقاله به بررسی چند ابزار مفید در اختیار معامله گران بازار های مالی می پردازد که توسط شرکت FXTM ارائه می شود. این ابزارها شامل مبدل ارز، ماشین حساب محاسبه مارجین، ماشین حساب محاسبه ارزش پیپ، ماشین حساب محاسبه سود و ماشین حساب سود FXTM Invest است.

 

هر یک از این ابزار ها به معامله گران کمک می کند تا بتوانند ریسک معاملات خود را بهتر مدیریت کرده و تصمیم گیری های بهتری داشته باشند. در ادامه، مزایا و معایب هر یک از این ابزارها بررسی شده است تا به معامله گران در استفاده موثرتر از آنها کمک شود.

 

مبدل ارز (Currency Converter)

مبدل ارز یک ابزار رایگان است که شرکت FXTM در اختیار معامله گران قرار می دهد. این ابزار به معامله گران کمک می کند تا بتوانند ارزش یک ارز خاص را به سرعت و به راحتی به ارز دیگری تبدیل کنند.

 

کاربرد اصلی مبدل ارز این است که معامله گران می توانند مقداری پول را که به یک ارز دارند، وارد مبدل ارز کنند و بلافاصله ببینند که آن مقدار پول به ارز مورد نظرشان چقدر ارزش دارد.

 

مبدل ارز شرکت FXTM امکان تبدیل بیش از 20 ارز مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. نرخ تبدیل ارزها نیز بر اساس نرخ روز و بلادرنگ در مبدل ارز نمایش داده می شود. ب

 

نابراین مبدل ارز یک ابزار بسیار مفید برای معامله گران ارز های خارجی است تا بتوانند ارزش دارایی های مالی خود را در ارز های مختلف به سرعت محاسبه کنند.

 

ماشین حساب محاسبه مارجین (Margin Calculator)

ماشین حساب محاسبه مارجین یکی از ابزار های مهم در اختیار معامله گران ارز خارجی است که توسط شرکت FXTM ارائه می شود. این ابزار به معامله گران کمک می کند تا میزان حاشیه امن مورد نیاز برای باز کردن یک موقعیت در بازار را محاسبه کنند.

 

حاشیه امن به عنوان یک بیمه عمل می کند تا از بسته شدن اجباری موقعیت ها به دلیل کمبود وجه جلوگیری شود.

 

مراحل کار با این ماشین حساب ساده است:

 

1#: انتخاب ارز حساب معاملاتی

 

2#: انتخاب جفت ارز مورد نظر

 

3#: تعیین اندازه موقعیت

 

سپس میزان حاشیه امن مورد نیاز به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می شود.

 

بنابراین این ابزار به معامله گران کمک می کند تا موقعیت ها را به طور مناسب مدیریت کرده و از بروز مشکلاتی مانند تماس حاشیه ای جلوگیری کنند.

 

ماشین حساب محاسبه ارزش پیپ (Pip Value Calculator)

ماشین حساب ارزش پیپ یکی دیگر از ابزار های مفید برای معامله گران ارز خارجی است که توسط FXTM ارائه می شود. این ابزار ارزش هر پیپ را در ارز مورد نظر معامله گر محاسبه می کند. به این ترتیب معامله گر می تواند قبل از باز کردن موقعیت، ارزش دقیق هر پیپ حرکت قیمت را بداند.

 

نحوه محاسبه ارزش پیپ به این صورت است:

 

گام اول: ضرب مقدار معامله (به لات) در یک پیپ (0.0001)

 

گام دوم: تقسیم نتیجه بر نرخ ارز جاری جفت ارز مورد نظر

 

دانستن ارزش دقیق هر پیپ به معامله گران کمک می کند تا بهتر بتوانند ریسک معاملات خود را مدیریت کنند و تصمیم بگیرند که آیا یک معامله ارزش ریسک کردن را دارد یا خیر. بنابراین ماشین حساب ارزش پیپ یک ابزار مهم در مدیریت ریسک معامله گران محسوب می شود.

 

ماشین حساب محاسبه سود (Profit Calculator)

این ابزار به معامله گران کمک می کند تا قبل از باز کردن یک موقعیت، میزان سود یا زیان بالقوه آن موقعیت را محاسبه کنند.

 

نحوه کار با این ماشین حساب به این صورت است:

 

گام #1: انتخاب جفت ارز مورد نظر

 

گام #2: تعیین خرید یا فروش بودن موقعیت

 

گام #3: تعیین قیمت باز و بسته موقعیت

 

گام #4: تعیین اندازه موقعیت (به لات)

 

گام #5: انتخاب ارز حساب برای نمایش نتایج

 

سپس میزان سود یا زیان احتمالی به صورت خودکار محاسبه و نشان داده می شود. این ابزار به معامله گران کمک می کند تا پتانسیل سوددهی یا زیان هر معامله را ارزیابی کرده و تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

 

ماشین حساب سود (FXTM Invest)

FXTM Invest یک سرویس سرمایه گذاری خودکار در بازار فارکس است که توسط FXTM ارائه می شود.

 

این سرویس امکان سرمایه گذاری در پرتفوی های مدیریت شده توسط متخصصین فارکس را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

 

ماشین حساب سود FXTM Invest به سرمایه گذاران کمک می کند تا قبل از سرمایه گذاری، میزان سود احتمالی خود را بر اساس مبلغ سرمایه گذاری و درصد بازدهی پیش بینی شده، محاسبه کنند.

 

این ابزار با در نظر گرفتن کارمزد ها و هزینه ها، سود خالص احتمالی سرمایه گذار را محاسبه می کند؛ تا وی بتواند تصمیم بهتری برای سرمایه گذاری بگیرد. بنابراین این ماشین حساب نقش مهمی در فرآیند تصمیم گیری سرمایه گذاران FXTM Invest ایفا می کند.

 

لینک افتتاح حساب در فارکس تایم

 

 

مزایا و معایب استفاده از ماشین حساب های فارکس تایم

استفاده از ماشین حساب FXTM، در عین حال که مزایای بسیاری دارد، برخی ایرادات نیز داشته که در ادامه به آنها، اشاره می کنیم.

 

ماشین حساب FXTM — تبدیل ارز

 

مزایا و معایب Currency Converter

مزایامعایبسرعت بالا در تبدیل ارز های مختلفدقت کامل ندارد و ممکن است اندکی با نرخ واقعی بازار متفاوت باشددسترسی آسان و رایگانتنها محدود به تعداد مشخصی ارز استنمایش نرخ تبدیل ارز های مختلف به صورت به روز و بر اساس نرخ بازارنوسانات لحظه ای بازار در آن لحاظ نمی شودامکان تبدیل ارزش دارایی های خود به سرعت و در هر زمانصرفاً یک ابزار کمکی برای محاسبات تقریبی است و نمی توان به طور کامل بر آن اتکا کردکمک به درک بهتر ارزش پول در ارز های مختلفهر از گاهی نیاز به به روزرسانی دارد تا نرخ های جدید اعمال شودکاربرد آسان و ساده–

 

ماشین حساب FXTM — محاسبه مارجین

 

مزایا و معایب Margin Calculator

مزایامعایبکمک به محاسبه دقیق میزان حاشیه امن مورد نیازتنها برای یک نوع حساب معاملاتی قابل استفاده استجلوگیری از بروز مشکلاتی مثل تماس حاشیه اینمی تواند تمام عوامل موثر بر حاشیه را لحاظ کندمدیریت بهتر ریسک معاملاتیفقط یک ابزار کمکی برای تخمین حاشیه مورد نیاز استسهولت در تعیین اندازه مناسب برای موقعیت هاباید همراه با سایر ابزارهای مدیریت ریسک استفاده شودکاربرد ساده و سریعممکن است گاهی نتایج دقیقی ارائه ندهددسترسی رایگان به این ابزار مفیدنیاز به به روزرسانی اطلاعات آن در صورت تغییر شرایط

 

ماشین حساب FXTM — محاسبه پیپ

 

مزایا و معایب PIP Calculator

مزایامعایبمحاسبه دقیق ارزش هر پیپ در ارز مورد نظرتنها برای یک جفت ارز در یک زمان قابل استفاده استکمک به درک بهتر از ریسک هر معاملهدر نوسانات شدید بازار کارایی کم تری داردتصمیم گیری بهتر در مورد ارزش ریسک کردن یک معاملهفقط یک ابزار کمکی برای تخمین اولیه استمدیریت ریسک بهتر با آگاهی از ارزش دقیق هر پیپنمی تواند تمام عوامل موثر بر ارزش پیپ را در نظر بگیرداستفاده آسان و سریع از این ابزاردسترسی رایگان به ابزاری مفید برای معامله گران

 

ماشین حساب FXTM — محاسبه سود و زیان

 

مزایا و معایب Profit Calculator

مزایامعایبمحاسبه سود یا زیان احتمالی قبل از باز کردن موقعیتصرفاً یک تخمین اولیه ارائه می دهدکمک به تصمیم گیری بهتر در مورد معاملهنمی تواند تمام عوامل تاثیرگذار را در نظر بگیردآگاهی از پتانسیل سوددهی یا زیان معاملهامکان خطا در محاسبات وجود داردمدیریت بهتر ریسک معاملاتیجایگزین تجزیه و تحلیل دقیق نمی شودسهولت استفاده و دسترسی رایگانفقط برای یک معامله در یک زمان قابل استفاده استافزایش احتمال موفقیت در معاملاتنمی توان کاملاً متکی به نتایج آن بود

 

ماشین حساب FXTM — محاسبه سود سرمایه گذازی

 

مزایا و معایب FXTM Invest Profit calculator

مزایامعایبمحاسبه سود خالص احتمالی با در نظر گرفتن کارمزدهاتنها یک محاسبه تقریبی ارائه می دهدکمک به تصمیم گیری سرمایه گذاراننمی تواند تمام عوامل تاثیرگذار را در نظر بگیردآگاهی از بازدهی احتمالی سرمایه گذاریامکان خطا در محاسبات وجود داردسهولت استفاده و دسترسی رایگانجایگزین تجزیه و تحلیل دقیق نمی شودشفافیت بیشتر در سوددهی سرمایه گذاریفقط برای یک معامله در یک زمان قابل استفاده است

 

 

آموزش استفاده از ماشین حساب های FXTM

برای استفاده از ماشین حساب های موجود در وبسایت FXTM، مراحل زیر را می توانید طی کنید:

 

ماشین حساب تبدیل ارز (Currency Converter)

گام #1: به بخش Tools در وبسایت FXTM بروید.

 

گام #2: گزینه Currency Converter را انتخاب کنید.

 

گام #3: مقدار پول مورد نظر برای تبدیل را در کادر «Amount» وارد کنید.

 

گام #4: ارز اولیه را از منوی «From» انتخاب کنید.

 

گام #5: ارز مقصد را از منوی «To» انتخاب کنید.

 

گام #6: روی دکمه «Swap» کلیک کنید تا نتیجه تبدیل نمایش داده شود.

 

ماشین حساب محاسبه حاشیه (Margin Calculator)

گام #1: گزینه «Margin Calculator» را انتخاب کنید.

 

گام #2: ارز حساب معاملاتی را مشخص کنید.

 

گام #3: جفت ارز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

گام #4: اندازه موقعیت مد نظر را در کادر «Position Size» وارد کنید.

 

گام #5: روی «Calculate» کلیک کنید تا میزان حاشیه مورد نیاز محاسبه شود.

 

سایر ماشین حساب ها نیز مشابه همین مراحل استفاده می شوند. فقط پارامتر های مورد نیاز در هر کدام متفاوت است.

 

 

ماشین حساب های FXTM چه کاربردی دارند؟!

ماشین حساب هایی که توسط FXTM در اختیار کاربران قرار داده شده اند، کاربرد های متعددی برای معامله گران ارز دارند:

 

محاسبه سریع پارامترهای مهم معاملاتی [مانند ارزش پیپ، حاشیه مورد نیاز، سود و زیان بالقوه و …]

کمک به تعیین اندازه مناسب موقعیت با توجه به سرمایه در دسترس

مدیریت ریسک معاملات و جلوگیری از بروز مشکلاتی مثل تماس حاشیه ای

درک بهتر از ارزش پول در ارزهای مختلف و تبدیل سریع آن ها

تسهیل تصمیم گیری در مورد ورود به یک معامله با شناخت از سود و زیان احتمالی

افزایش سرعت و دقت محاسبات معاملاتی

تجزیه و تحلیل بهتر فرصت های معاملاتی با استفاده از نتایج ماشین حساب ها

به طور کلی این ماشین حساب ها با فراهم کردن اطلاعات لازم، معامله گران را در تصمیم گیری هایشان یاری می کنند.

 

 

نظر نویسنده اف ایکس ماکسی درباره ماشین حساب FXTM

ماشین حساب های ارائه شده توسط FXTM می توانند ابزار مفیدی برای معامله گران ارز باشند. این ماشین حساب ها با فراهم کردن امکان محاسبات سریع پارامترهای مهم معاملاتی، کمک به مدیریت بهتر ریسک و آگاهی بیشتر از سود و زیان بالقوه هر معامله، زمینه را برای تصمیم گیری بهتر معامله گران فراهم می کنند.

 

البته این ماشین حساب ها صرفاً ابزارهای کمکی هستند و نمی توان جایگزین تجزیه و تحلیل دقیق و مدیریت ریسک حرفه ای کرد. اما با این وجود، استفاده صحیح از آن ها می تواند احتمال موفقیت معامله گران را افزایش دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش فارکس ,اف ایکس ماکسی ,ماشین حساب فارکس Fxtm ,فارکس تایم ,Fxtm ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

روکر آی سی ام بروکرز (ICM Brokers) از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این 17 سال، این کارگزاری موفق به جذب معامله گران ایرانی بسیاری شده است. از این رو، ثبت نام در بروکر آی سی ام بروکرز برای ایرانیان مانعی ندارد و شما می توانید با طی مراحل مشخصی، در این بروکر شروع به سودآوری کنید.

در این مطلب به جزئیات ثبت نام، احراز هویت و شارژ حساب ICM Brokers می پردازیم. از جمله مهمترین مواردی که در ادامه می خوانید:

مراحل افتتاح حساب این بروکر
نحوه احراز هویت
روش های واریز به حساب آی سی ام
دیدگاه متخصصان در این زمینه

ثبت نام بروکر ای سی امنحوه ثبت نام در بروکر ای سی ام ثبت نام در بروکر icm بروکر ای سی ام بروکرز
نحوه ثبت نام در بروکر ای سی ام

خصوصیات آی سی ام بروکرز
ثبت نام آی سی ام بروکرز
معرفی بروکر آی سی ام بروکرز آموزش افتتاح حساب در آی سی ام بروکرز
پشتیبانی از ایرانیان بله
احراز هویت اجباری
حداکثر اهرم 1:400

 

بروکر آلپاری نحوه ثبت نام در بروکر آی سی ام – گام های افتتاح حساب ICM Brokers
کارگزاری آی سی ام بروکرز سعی کرده است امکان ثبت نام با کمترین مشکل را برای مشتریانش فراهم کند. یک روش برای ثبت نام ایرانیان داخل کشور در این بروکر وچود دارد:

1#: ثبت نام از طریق تلگرام
روش اول، ثبت نام در بروکر آی سی ام، از طریق نمایندگی بروکر در ایران (اف ایکس ماکسی)، می باشد. شما می توانید به راحتی با ارسال پیام به کارشناسان ما در پشتیبانی، ثبت نام خود در این بروکر را، نهایی کنید.

 

بروکر آلپاری - پشتیبانی اف ایکس ماکسی

 

2#: افتتاح حساب بدون نیاز به فیلترشکن
روش دیگری برای ثبت نام در آی سی ام بروکرز وجود دارد و آن استفاده از فرم افتتاح حساب ICM می باشد. شما می توانید با وارد کردن مشخصات خود در فرم زیر [شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل] و تعیین زمان تماس با کارشناسان اف ایکس ماکسی با شما جهت تکمیل مراحل ثبت نام، بدون ورود به سایت آی سی ام بروکرز و استفاده از «VPN»، حساب خود را در این بروکر افتتاح نمایید.

برای انجام ثبت نام از طریق فرم ثبت نام آی سی ام بروکرز در اف ایکس ماکسی، مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول؛ ورود به سایت اف ایکس ماکسی
گام دوم؛ تکمیل فرم ثبت نام
گام سوم؛ تماس کارشناسان
با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما جهت راهنمایی و ثبت نام با شما تماس میگیرند

پرکردن تمامی موارد ضروری می باشد

نام و نام خانوادگی
طبق کارت ملی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه
با فرمت 0912XXXXXXX
ساعت تماس مشاورین

 

ثبت نام

 

بروکر آلپاری روش های واریز به حساب آی سی ام بروکرز
این کارگزاری تلاش خود را کرده است تا چندین روش مختلف را برای شارژ حساب آی سی ام بروکرز برای مشتریان فراهم کند.

از جمله روش های مهم واریز به حساب در این بروکر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از طریق نماینده بروکر (اف ایکس ماکسی)
تاپ چنج Top Change
حساب PayPal
کارت های اعتباری/نقدی
انتقال بانکی
نتلر Neteller
شما می توانید از طریق اف ایکس ماکسی، به راحتی حساب خود در بروکر را، شارژ نمایید. کافیست شما از طریق ارتباط با مشاوران ما، از نحوه واریز ریالی به این بروکر مطلع شوید.

تاپ چنج نیز، یکی از گزینه های محبوب برای مشتریان ایرانی می باشد. در حال حاضر، حداقل واریز به حساب های این بروکر، 300$ می باشد. شما می توانید از بونوس 25% این بروکر بهره مند شوید و سرمایه اولیه خود برای معامله را افزایش دهید.

 

بروکر آلپاری - پشتیبانی اف ایکس ماکسی

بروکر آلپاری نظر کارشناسان اف ایکس ماکسی در مورد ثبت نام در بروکر ICM Brokers
به طور کلی، افتتاح حساب در بروکر آی سی ام بروکرز ساده است و به جز عدم ارائه مناسب زبان فارسی در سایت بروکر، محدودیتی برای معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی وجود ندارد.

شما می توانید مراحل ثبت نام و احراز هویت ICM Brokers را در یک گام طی کنید و تمام اطلاعات لازم برای افتتاح حساب را در یک فرم برای این بروکر ارسال نمایید.

با توجه به بالا بودن واریز اولیه حساب در این بروکر، پیشنهاد می کنیم در ابتدا از حساب دمو آی سی ام بروکرز بهره بگیرید و پس از آشنایی با روند معامله در این کارگزاری، سراغ حساب واقعی بروید.



:: برچسب‌ها: آموزش فارکس , بروکر آی سی ام بروکرز , اف ایکس ماکسی , ثبت نام در آی سی ام بروکرز , آی سی ام بروکرز ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

یکی از مزایای بروکر آمارکتس، همانند بسیاری از بروکرهای معتبر فارکس، امکان استفاده از اهرم یا لوریج در معاملات می باشد. این لوریج در واقع اعتباری است که بروکر در اختیار معامله گر قرار می دهد تا قادر باشد با سرمایه های کم، پتانسیل کسب سودهای چندین برابری داشته باشد.

تغییر لوریج در آمارکتس - تغییر اهرم در امارکتس - تغییر اهرم در متاتریدر - نحوه تغییر اهرم در متاتریدر آمارکتس - تغییر اهرم در حین معامله

اما همانطور که ممکن است باعث سودآوری در معاملات کاربر شود، میزان ریسک در معاملات کاربر را بالا برده، طوری که ممکن است کاربر در طول یک معامله همه دارایی خود در آن بروکر را از دست دهد. در نتیجه leverage همانند یک شمشیر دولبه در معاملات عمل می کند.

 

از اینرو به کاربرانی که به تازگی به این بازارها وارد شده اند، توصیه می شود که از بدون استفاده از اهرم و یا حداقل لوریج در معاملات بهره برده تا با کسب دانش بیشتر نسبت به بازار بتوانند در آینده از مقادیر بیشتر این ضریب در معاملاتشان استفاده کنند.

 

اما هدف از این مقاله، گرد آوری اطلاعاتی جامع درباره بازه لوریج های معاملاتی و نحوه تغییر لوریج در آمارکتس می باشد. تعداد زیاد این لوریج ها در حساب های معاملاتی خود قرار داده تا کاربران نسبت به استراتژی معاملاتیشان و میزان ریسک پذیری آنها، یکی از این اهرم ها را در معاملاتشان به کار برند.

 

در جدول زیر تمام لوریج ها یا اهرم های معاملاتی قابل انتخاب در بروکر amarkets ذکر شده است. در ادامه نحوه تغییر مقدار اهرم در متاتریدر آمارکتس آموزش داده شده است.

 

???? بروکر آمارکتس ◀️ وب سایت بروکر آمارکتس
⚡ اهرم 1:1 ⚡ اهرم 1:2
⚡ اهرم 1:20 ⚡ اهرم 1:50
⚡ اهرم 1:100 ⚡ اهرم 1:200
⚡ اهرم 1:300 ⚡ اهرم 1:500
⚡ اهرم 1:800 ⚡ اهرم 1:1000
⚡ اهرم 1:200 ⚡ اهرم 1:3000
✳️ قابلیت تغییر اهرم در حین معامله ❌

 

 

14 icon trading platforms تغییر لوریج در آمارکتس آموزش تصویری تغییر اهرم در کابین آمارکتس *️⃣

از آنجا که کاربر در حین افتتاح حساب خود، باید مقدار لوریج را مشخص کند، ممکن است در آینده بر اساس تغییر استراتژی معاملاتی و یا میزان ریسک پذیری او در معاملات، نیاز به تغییر لوریج در حساب معاملاتی خود داشته باشد.

 

خوشبختانه این امکان در کارگزاری آمارکتس مهیا بوده و کاربر به سادگی می تواند از داخل کابین شخصی خود درخواستی، مبنی بر تغییر لوریج در متاتریدر بروکر amarkets خود به پشتیبانی ارسال کند. در این قسمت نحوه ارسال درخواست برای این تغییر به صورت تصویری آموزش داده شده است.

 

✔️ در مرحله اول کاربر به منظور تغییر لوریج در بروکر امارکت، باید از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد کابین شود. سپس در از منوی سمت راست این کابین، در بخش معامله کردن، منوی تغییر اهرم معاملاتی را انتخاب کند.

تغییر لوریج در آمارکتس - تغییر اهرم در امارکتس - تغییر اهرم در متاتریدر - نحوه تغییر اهرم در متاتریدر آمارکتس - تغییر اهرم در حین معامله
در این بخش کاربر باید، در ابتدا حساب معاملاتی مورد نظر را انتخاب کرده و از بین لوریج های موجود نیز اهرم معاملاتی مورد نظرش را انتخاب نماید. در انتها معامله گر باید از طریق کلیک بر روی دکمه درخواست، این درخواست را برای بخش پشتیبانی ارسال کند.

 

البته باید خاطر نشان کرد که بعد از ارسال درخواست، حداقل زمان اعمال شدن این تغییر در حساب کاربر، 3 ساعت کاری خواهد بود و حتی ممکن است در مواردی خاص، زمان این عملیات تا یک روز کاری افزایش پیدا کند.

 

45 icon accounts تغییر لوریج در آمارکتس مقدار لوریج در حساب های مختلف بروکر امارکتس ????

مقدار اعتباری که بروکر آمارکتس در قالب اهرم معاملاتی در اختیار کاربرانش قرار می دهد به مقدار دارایی، بازار معاملاتی و نوع حساب معامله گر خواهد داشت. از اینرو در جدول زیر مقدار حداکثر لوریج ها در هر یک از بازارهای معاملاتی amarkets ذکر شده است.

 

بازار فلزات و فارکس
مقدار دارایی حساب استاندارد حساب فیکس حساب ecn
کمتر از هزار دلار 1:3000 1:3000 1:3000
بین 1000 تا 5000 هزار دلار 1:2000 1:2000 1:2000
بین 5000 تا 10000 هزار دلار 1:1000 1:1000 1:1000
بین 10000 تا 50000 1:500 1:500 1:500
بیشتر از 50000 1:200 1:200 1:200
بازار کالا، اوراق قرضه و شاخص ها
کمتر از 250 هزار دلار 1:100
بین 250 تا 500 هزار دلار 1:50
بیشتر از 500 هزار دلار 1:20
باراز رمز ارزها
BTCUSD | BTCEUR سایر رمز ارزها
کمتر از 250 هزار دلار 1:100 1:10
بیشتر از 250 هزار دلار 1:5 1:2
بازار سهام
بدون محدودیت در مقدار دارایی 1:10

بروکر آمارکتس از سپتامبر 2022، مقدار حداکثر لوریج را برای تمام حسابهای تجاری خود، به حداکثر مقدار leverage در این بروکر یعنی 1:3000 ارتقا داده است و طبق این افزایش، مارجین در معاملات کاربران هم کاهش یافته و کاربر میتواند با مقدار مارجین کمتر، سرمایه بیشتری برای باز کردن پوزشن های جدید داشته باشد.

 

✔️طبق اعلامیه بروکر* مقدار دارایی در حساب هایی که ارز پایه آنها یورو بوده بر حسب نرخ دلار به یورو محاسبه می شود و بر اساس آن مقدار لوریج نیز قابل افزایش و یا کاهش خواهد بود.

 

تغییر مقدار حداکثر لوریج

از آنجا که حداقل حجم معاملاتی در بروکر آمارکتس برابر با یک صدم لات می باشد. این مقدار برابر با 1000 واحد از ارز پایه حساب کاربر می باشد. همچنین ذکر این نکته الزامی است که به هر میزانی که مقدار لوریج در معاملات کاربر کمتر باشد، کاربر مقدار بیشتری برای باز کردن یک پوزشن نیاز خواهد داشت.

 

32 icon register تغییر لوریج در آمارکتس بررسی امکان تغییر لوریج حین معامله در آمارکتس ✔️

بر اساس قوانین این بروکر هیچ کاربری قادر به تغییر اهرم در حین معامله نبوده و در صورت ارسال درخواست مبنی بر تغییر لوریج، این تغییر بر روی معاملات باز کاربر اعمال نخواهد شد و تنها در پوزشن های آینده کاربر قابل استفاده خواهد بود.



:: برچسب‌ها: آموزش فارکس , بروکر آمارکتس , اف ایکس ماکسی , تغییر لوریچ در آمارکتس , امارکتس ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()